#1 Skrevet Februar 6, 2006 Treff igjen imorra.....møt opp de som har finni igjen bilen i snøen + en liten tur på Vaerste når folket er mette.....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2006 får se om jeg finner poloen, er jo ikke så stor . har endelig fått et fungerende varmeapparat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2006 Om jeg ikke børster snøen av opelen kan den kanskje å for en vectra? Skal se om jeg ikke får møtt opp, selv om jeg egentlig tilhører andre sida av oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2006 jeg er tom for bensin, diesel og penger jeg... men får se om jeg kanskje klarer å kare meg en tur utover... kan kanskje teste langrennski.... ELLER IKKE! uansett... skal gjøre mitt beste.. så kanskje jeg kan være med på vaerste å se på motor'n min..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2006 kommer nok ikke jeg... tom for bensin, diesel og langrennskia er knekkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...