litt hjelp :P (blinklys i instrument)

Anbefalte innlegg

forklare hva som skjer:lampa til blinklys i dæsjbord lyster svakt grønn hele tiden ,setter jeg hendelen opp ell ned lyser det sterkt grønn men ellers ikke mer liv kan det være hendelen min som er ødelagt så den lager overslag?

PS: golf2

så er d noen som har hele den satan til hendel møkk ti golf2 GTI å låne meg så jeg får sjekka d?? heheheh

bor i bergeb område

pm meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å bytt pærene til blinkersene først

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje jordingsfeil på baklyktene da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er varselblinkbryteren din koblet til/i orden?

Hvis den ikke er koblet til mener jeg å huske det gløder i lampa i dashbordet og lyser sterkere når du vrir hendlen over..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er varselblinkbryteren din koblet til/i orden?

Hvis den ikke er koblet til mener jeg å huske det gløder i lampa i dashbordet og lyser sterkere når du vrir hendlen over..

OK så viss den ikke er i orden så kan det klusse til hele blinklysa asså : klø : MMM da må jeg få sjekka den... men viss der er jordinga på bak lykta kan det klusse til alt oxo?? ell om det er pærene?: klø : får teste det når det blir lyst å se om jeg får lånt meg den tilvarsel blinken å se om det funker da + fixe all jord på baklamper

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ei jording ryker. så vil du få speedblink...

 

 

uansett.. mener at knappen til nødblink er et rele i seg selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ei jording ryker. så vil du få speedblink...

 

 

uansett.. mener at knappen til nødblink er et rele i seg selv

 

 

Å OK men kan det oxo være hover lys bryter som er ødelagt / brent??

får skaffe meg hover bryter +nød blink bryter å teste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt meg en gang i tia cool blue lyspærer til gamle audien på biltema, og det som skjedde da var at ikonet for fjernlys lyste littegranne hele tia, untatt når fjernlyset faktisk var på.. da lyste det normalt.. så kanskje det har en sammenheng med dårlige pærer elller noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt meg en gang i tia cool blue lyspærer til gamle audien på biltema, og det som skjedde da var at ikonet for fjernlys lyste littegranne hele tia, untatt når fjernlyset faktisk var på.. da lyste det normalt.. så kanskje det har en sammenheng med dårlige pærer elller noe..

 

Å ok.. men da får jeg teste å skifte pærer oxo.. trur jeg snart har testa alt her heheh får nye brytere før helga så får jeg kjøpe nye blink pærer i morgen så er d å X fingra men ... får håpe d snart løser seg hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.