#1 Skrevet Februar 6, 2006 Er det noen som vet hvorfor bremsene ikke virker noen ganger jeg er ute å kjører??har en Audi A4 1.8 97mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2006 Hva mener du med ikke virker? Hard pedal, lav pedal, ingen abs, ingen skrubb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2006 Hva mener du med ikke virker? Hard pedal, lav pedal, ingen abs, ingen skrubb? Etter å ha startet bilen idag, skjedde det absolutt ingenting da jeg tråkket på bremsen. Måtte bruke håndbrekk. Men etter dette var bremsene helt fine igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 6, 2006 Tja, rett og slett fuktighet på skivene? Samme som etter du har vaska. Skjer ikke stort første gangen du betjener bremsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2006 Opplever det samme. Skummelt. Spesielt de siste par dagene. Det har vært kaldt vær (-2) og snø i helgen, og Vegvesnet har pøst på med salt. Kanskje det også virker inn, for det har ikke vært slik tidligere i vinter. Men jeg opplevde det ifjor og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2006 Dette ble tatt opp i en artikkel i VG, http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=138332 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2006 Jeg bytta til slissa skiver på passaten min.Etter det så har jeg hatt max bremser hele tiden uavh. vær og føre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2006 takk for hjælpa alle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...