#1 Skrevet Februar 6, 2006 Er det noen som har monteringsanvisning/bilde av oppkoblingen av sentrallåsen på en DEFA 800 alarm på en 96' A4? Eller kan forklare meg hvordan den skall kobles? Håper noen her kan hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2006 Et kjapt søk på Google ga blant annet dette resultatet: Defa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 6, 2006 Et kjapt søk på Google ga blant annet dette resultatet:Defa Hadde jeg bare funnet til min bil så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2006 Hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2006 Har skjemaer til 400 serien, er vel likt med tanke på lys styring m.m. Send en PM med mail adressen din så kan jeg sende deg det. Har bilen org fjernkontroll? Event. ring defa norge så er de behjelpelige der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...