#1 Skrevet Februar 6, 2006 Hei. lurer på om noen av dere i namsos har sett gammelbilen min....en hvit audi 90 typ.85. helt org med 16 viper.felger reg.nr:fs 56300.... ble solgt til namsos i jan 05.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2006 Har sett den ja... mye utenfor et verksted, og delvis innafor, var noe kødd med vannpumpe ller noe sånnt:o Vet ikke hvem sin, eller noe mere, var vel en 2.0? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2006 Har sett den ja... mye utenfor et verksted, og delvis innafor, var noe kødd med vannpumpe ller noe sånnt:o Vet ikke hvem sin, eller noe mere, var vel en 2.0? reg reim og vannpumpa var bare et par mnd når jeg solgte den.... Hadde en tendens til å bli varm ved småkjøring...(100-110grader)...gikk jo bra hvis man tar hensyn til det......(hold litt fart: smil : ),men han jeg solgte den til brydde seg vist ikke så mye om det: gråter : så den ble varm kjørt....... sto vist en del på verksted etter det jeg har hørt ja: haha : kostet han en del kr: haha : : haha : god bil var det iallefall for meg.....Faktisk den bilen jeg savner mest:o 2.0 ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...