#1 Skrevet Februar 7, 2006 Noen som har koblings-sjema til slepekrok til audi a3 2000 mod. Jeg har avtagbar krok, men får ikke opp lys når jeg kobler på henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2006 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2006 Lys på hengeren? Eller er det ei slags varsellampe i instr du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2006 Lys på hengeren? Eller er det ei slags varsellampe i instr du mener? Mener nåkk lys på hengeren. Med andre ord, jeg kan ikke ha strøm i støpselen til kroken. Så jeg må nåkk koble opp nytt strømnett til kroken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2006 Hey.. Gå inn på denne siden og så velger du "koblings skjema 7-pol". Der skal du finne det du trenger for å montere opp det elektriske. Men for all del. Husk å del det opp til hver side av bilen. Er vanligvis 2 kabler (med 3 ledninger i hver) og da skal den ene til venstre siden og den andre til høyre hehe. For å få jordet ordentlig så bruker du bare den blå ledningen og kobler deg til jord ved baklykta (trur den ledningen er grå/svart). Men skal du bruke den blå ledningen så må du huske å flytte den fra pin 2 til pin 3 i støpslet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2006 Se hva du kan dra ut av det skjemaet her audi_100_anhaengerkupplung_mj1997.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...