#1 Skrevet Februar 7, 2006 e dorr nogen aktive her i det heila tatt?? mangen som grine øve møteplass og tid (og aktiviteter), ka med å setta igang noge?? håbe på en aldri så liten diskusjon ang lokallagets framtid.. med tanke på at det nesten aldri skjer noge her på forumet og det e de same som holde ud på mødene.. mange møde opp men forsvinne fort igjen.. koffer det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2006 Når det gjelde søndagsmøtene, så har vel det for mange (iallefall for meg), litt med årstiå å gjør.. Bler ikkje det sama å stå der ude og hutra og frysa mens regnet piske rondt og der ikkje e antydning te lys fra himmelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2006 Når det gjelde søndagsmøtene, så har vel det for mange (iallefall for meg), litt med årstiå å gjør..Bler ikkje det sama å stå der ude og hutra og frysa mens regnet piske rondt og der ikkje e antydning te lys fra himmelen Må sei meg enige her. dessuten står gobilen i garasjen for vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2006 e dorr nogen aktive her i det heila tatt?? mangen som grine øve møteplass og tid (og aktiviteter), ka med å setta igang noge?? håbe på en aldri så liten diskusjon ang lokallagets framtid.. med tanke på at det nesten aldri skjer noge her på forumet og det e de same som holde ud på mødene.. mange møde opp men forsvinne fort igjen.. koffer det?? Det atte folk forsvinne fort igjen e vell litt for de isje kjenne så mangen, eller at det rettåslett isje e så veldig gøy på treffan. Eg syns der konne våre lagt t någe slags tura osv. kansje en aen dag en søndag? fredag? vett bare sjøl at det hadde våre mye gøyare på en fredag. konne toge en tur på pub. snakka litt over en øl. osv osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2006 Hei godt folk.... Har ikke vært den som har vært mest aktiv her i lokallaget:o Men mitt forslag er å lage en reisekasse for laget hvor vi setter inn 300-400,- på en knt hver mnd og reiser en gang iåret... F.eks weekend tur til Praha eller danmarkstur etc. Evnt julebord, da trenger vi ikke spare så mye evnt. Men da trenger vi en kasserer. Alt. er jo go-kart eller lignende. Da blir vi iallefall kjent med hverandre på en uanstrengt måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2006 Er ikke blandt dem som hart vært flest ganger på treff på søndager. Dette skyldes mange forskellige ting, men håper at det skal bli en ordnings på det etterhvert... Hadde kanskje vært en idé å gjøre noe annet enn å stå ute å hutre på kvadrat "vinterstid". Kunne være at sånne som meg fikk mer lyst til å trosse vær og vind for å møte resten av gjengen. Ellers er en runde go-cart alltid velkommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2006 FÅr lappen igjenn i februar så då komme EG jaffal!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2006 Har jo ikke tid til treff på vinteren, må jo bygge bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2006 Hei godt folk.... Har ikke vært den som har vært mest aktiv her i lokallaget:o Men mitt forslag er å lage en reisekasse for laget hvor vi setter inn 300-400,- på en knt hver mnd og reiser en gang iåret... F.eks weekend tur til Praha eller danmarkstur etc. Evnt julebord, da trenger vi ikke spare så mye evnt. Men da trenger vi en kasserer. Alt. er jo go-kart eller lignende. Da blir vi iallefall kjent med hverandre på en uanstrengt måte. den stiller jeg på trenger bare å få andre me så er vi i gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2006 Hei. Eg flytta herte i sommar og har gått Bilselgerskolen i Oslo i haust. Kan godt tenka meg å bli "aktiv" i lokallaget her. Er enig i at vintertid og regn og sludd e dårlig timing å stå ute å fryse på... Dukkar det opp et bedre alternativ, så er eg med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2006 Aktiv eller ikke aktive? Det hjelper ikke å ha et forum som lokalmedlemmen "boikotter" Ja, dere sier det på lokallagsmøtene at dere ikke gidder å skrive her. Da er det jo ikke så enkelt. Alt dette med aktiviter har jo vært diskutert opp og ned 'i mente' men ingen ting skjer. Og at folk ikke kjenner noen på lokallagstreffet er bullshit!!! Alle har jo den samme interresen og er del av familien. Tenk jeg flyttet hit for 4 år siden og kjente ikke en dritt i lokallaget til å bli en av de mest aktive i lokallaget og her på forumet (lokallagsmoderator) Nytter ikke bare stå å hjemme seg bak en bil og eller stikke med en gang. Er lov å gå bort til folk å si hei og begynne å prate om et eller annet. Pub kveld sier jo alle er med på. Men her som ellers trenger man ild-skjeler som sparker dette igang. Selv hadde jeg mange lokallagsfestivaler hjemme i min egen stue/ terrasse. Men etterhvert døde den interresen ut siden det var bare jeg som hadde de og at lokallaget ekspanderte og antallet blei for mange. En annen tanke er at folk kan jo bli med på det som skjer i "lokal" området. Tenker da bl.a på i fjor at jeg var eneste bil på Haugesundtreffet (to som kom bare på søndagen)som reiste opp og overnatta og var med grilling og festligheten på kvelden. Det samme gjaldt for Bergen.Da la jeg forespørsel på forumet om noen ville sitte på med meg- og fikk en passasjer med meg. For å bare henge å kvadrat blir fort kjedeligt og hvorfor ikke benytte seg av de mulighetene som finnes lokalt. Å drive å kjøre en tur før f.eks lokallagstreffet på søndagene tror jeg ender bare i grisekjøring. Har vel til gode å kjøre kolone med stv.lokallag lenger enn til første rundkjøring før alle er over stokk og stein (måle muskler....ehhh hestekrefter) Men f.eks å ha et bestemt mål å cruise til sånn på dagen. (til en serverdighet eller noe) så får man litt bilkjøring også og ikke bare bil. Så har er det jo mulighet for innspill Søndagstreffen funger iallefall. og det er lov å ha med varme klær. Ja jeg vet det er surt. men må si jeg trives iallefall på treffene, få snakket bil og bullshit. Men nå har jeg ikke alt for store modifiseringer av cab'n denne våren, så da får jeg kanskje litt tid til overs å pønske ut noe artig Men til slutt og ikke minst: dette er en klubb for medlemmene. Medlemme som driver denne selv og er pågangs sjeler selv. Det skjer ikke noe før en selv begynner å gjøre noe med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2006 sånn så eg ser det her så e d det at det for kaldt på vinteren...eeeh...me bor i norge.. pluss grade 3/4 av vinteren..d e ikkje godt nok.. det e snakk om en søndag i måneden, nogen tima... onna tag e me og... har en følelse om at siden eg e lokallagsleder så e det eg så ska dra igang ting.. feil ... men d e bare en følelse... og som kluge her seie at me ska bygga bil på vinteren..klart, men fremdeles en dag i månen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2006 Hehe, hadde faktisk tengt meg bortom på det siste treffet, men måtte jobbe, men skal nok klare å avse en søndag i mnd. fremover siden målet nå er å bli ferdig med bilen til neste vår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2006 Hva med Garasjebesøk? Det er vel alltid noen som har sprøe eller mindre sprøe prosjekter "på gang". Samle en bøling med entusiaster og dra på garasjebesøk. Når mitt prosjekt kommer litt lenger kan kanskje jeg invitere til garasjebesøk. Har også ei "kantine" hvor øleskapet er parat! En kveld med prosjekt snakk og øl lyging er ikke å forrakte. Om det kan være interesse for noe slikt kan jeg stille meg selv, mitt prosjekt og lokaler til disp.(om ikke eieren av lokalene klikker i vinkel? Men det fikses eventuelt med en halvkasse!). Og forresten Kim, Rolig nå ! Du tåler ikke øl ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2006 Hva med Garasjebesøk?Det er vel alltid noen som har sprøe eller mindre sprøe prosjekter "på gang". Samle en bøling med entusiaster og dra på garasjebesøk. Når mitt prosjekt kommer litt lenger kan kanskje jeg invitere til garasjebesøk. Har også ei "kantine" hvor øleskapet er parat! En kveld med prosjekt snakk og øl lyging er ikke å forrakte. Om det kan være interesse for noe slikt kan jeg stille meg selv, mitt prosjekt og lokaler til disp.(om ikke eieren av lokalene klikker i vinkel? Men det fikses eventuelt med en halvkasse!). Og forresten Kim, Rolig nå ! Du tåler ikke øl ! Øl er det beste jeg vet:) hehe Stiller jeg:) hadde vært gøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2006 Skål ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2006 En annen tanke er at folk kan jo bli med på det som skjer i "lokal" området. Tenker da bl.a på i fjor at jeg var eneste bil på Haugesundtreffet (to som kom bare på søndagen)som reiste opp og overnatta og var med grilling og festligheten på kvelden.. Du var ikke den eneste nei.... vet om 2 te 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2006 Du var ikke den eneste nei.... vet om 2 teJo du har forsåvidt rett. Det var jo to andre biler der, men de har jeg verken sett før eller siden på noen lokallagstreff og blei derfor litt "lett" å glemme i forhold til den gjengen som møter opp på kvadrat. Men la oss ikke trekke denne diskusjonen videre. Det jeg ville fram med det jeg skreiv at det er meget få som stiller på det som skjer "lokalt" Og dermed kunne brukt disse treffene som av-veksling med Mc'n treffene. Men en annnen ting; hvis man kommer en aktivitet, dato og klokkeslett så kommer det mange????? Har prøvd på dette før med stor respons i starten og helt dødt når 'happningen' skal skje. Vet iallefall hvis jeg skal finne på noe felles aktivitet så skal det ikke bli noe jeg skal brenne meg på økonomisk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2006 Heisann! Er relativt nytt medlem her og er noe ukjent med når disse månedlige treffene er? Har fått med meg at det er på kvadrat,men når? Kjekt med svar:) Så skal jeg få dratt meg bort på disse treffene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2006 første søndag i hver månned kl 19.00 på Mc'Donalds på Kvadrat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 11, 2006 Slenge mg på denne tråden eg og. Syns d har komt mange bra forslag her å d e jo bra. Så d hadde jo vert fint vis d hadde blitt någe av di, for eg tror lokallaget trenge d siden d ikke har vert så alt formye som har skjedd her ! For d hadde sikker økt interessen hos mange ? Men når d e sakt så syns eg og at d e blitt mye bedre oppmøte på lokallagstreffå enn siden fyste gang eg møte opp og e blitt en av den "harde" kjernen... Å d e jo kjempe positivt. Så d ska bli spennande å se koss d blir ut over våren. Vis d forsette sånn og vis d blir litt mer aktivite i lokallaget fram øve ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 13, 2006 eg for min del syns treffå kan ver litt "kjedelige" for det skjer ikkje så mye.. folk henge stort sett rett opp og ner og preike i et par timer og så stikke igjen.. som tidligere og nevnt.. ka med å så gjør litt merre ut av det? istedenfor mcD så ei strand og ein grill? -gocart -paintball +++++++ mulighetene e store for de som gidde.. men akkurat nå merke eg at eg ikkje heilt gidde for det skjer ikkje så møje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 13, 2006 eg for min del syns treffå kan ver litt "kjedelige" for det skjer ikkje så mye.. folk henge stort sett rett opp og ner og preike i et par timer og så stikke igjen.. mulighetene e store for de som gidde.. men akkurat nå merke eg at eg ikkje heilt gidde for det skjer ikkje så møje.. nettopp... det e den holdningen eg vett at de fleste har... Jørr noge med det då!!! ikkje bare sitt hjemma å grin for at det e så kjedeligt... finn på noge å dra lasset med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...