bf goodrich vs nankhang/falken

Anbefalte innlegg

det eg lurer på korleis er slite styrken på dei dekkene? er det verdt å kjøpe bf goodrich i forhold til andre billigdekk i forhold til slitestyrken? da er sliter ein god del dekk gidder eg ikkje kjøpe dyrt dersom slitestyrken er den samme..

mvh kjetil silden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke vært i tvil engang.... Jeg har prøvd mange forskjellige merker(Dunlop SP9000, Michelin Pilot Sport, Bridgestone Potensa s-03, Tyfoon, Falken), og uten tvil er BF Goodrich G-Force det beste dekket jeg har hatt med tanke på slitestyrke og kjøreegenskaper. : smil :

Jeg kan iallefall anbefale disse. Du får enkelt og reit det du betaler for : rolleyes

Om du leter litt rundt på forhandlere vi har rabattavtaler med, så finner du disse dekkene med 40% rabatt. og da havner vel prisen på nivå med feks falken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det eg lurer på korleis er slite styrken på dei dekkene? er det verdt å kjøpe bf goodrich i forhold til andre billigdekk i forhold til slitestyrken? da er sliter ein god del dekk gidder eg ikkje kjøpe dyrt dersom slitestyrken er den samme..

mvh kjetil silden

Hadde gått for Nokian Z, BF Goodrich kan ikke sammenliknas,.

Har hatt bf goodrich å dei ble slitt på litt under en sesong. nå skal det sis at jeg ikke kjører så veldig pent. men Nokian Z holder over en sesong for meg å det er bare til å hoppe i taket for: rock : hadde 225/40/18 profil.. betalte 1800kr dekket å det er 50kr mer en Dunnlop sp9000 å de var ikke noe å annbefale..

Vil tro Nokian Z er noe for deg, de er både goe på vått å tørt å slitesterke. :nana:

Hadde ikke vært i tvil jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden, men siden det er samme emnet:

Noen erfaringer med Toyo T1R? Vurderer å kjøpe disse dekkene i 225/40/18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slitestyrken står merket på dekket.

TREDWEAR 280 står det på mine Good Year F1 dekk.

Jo høyere tall som står etter TREDWEAR jo høyere er slitestyrken på dekket.

Tror det skal godt gjøres om du finner noen lavprofildekk med noe serlig høyere enn 280.

mvh

Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.