Anbefalte innlegg

Lurer på S4 grill til min 2002 Audi A4 avant. Bilen er helt sort utvendig. Jeg fikk beskjed om at det var to forskjellige øvre griller til S4. En granit metalikk og en sort. Hvordan ser den sorte ut? Er den lik den jeg har eller? Den i granit er visst den mest vanlige ble jeg fortalt. Noen som har bilder av den sorte? Passer kanskje bedre til min bil...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på S4 grill til min 2002 Audi A4 avant. Bilen er helt sort utvendig. Jeg fikk beskjed om at det var to forskjellige øvre griller til S4. En granit metalikk og en sort. Hvordan ser den sorte ut? Er den lik den jeg har eller? Den i granit er visst den mest vanlige ble jeg fortalt. Noen som har bilder av den sorte? Passer kanskje bedre til min bil...:)

 

hei gå inn på http://www.owp-tuning.no

 

det ser du s4 grill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har S4 grill, mener det var granit jeg bestillte! du ser vertfall hvordan det blir da!

s4grill2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den granit fargen som er mest vanlig. Bilen min er helt sort, så jeg tok sjansen på å bestille den i sort matt. Kommer fra tyskland nå til uka. Har ikke sett sort S4 grill før, så jeg håper at den ikke er lik den jeg har originalt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den granit fargen som er mest vanlig. Bilen min er helt sort, så jeg tok sjansen på å bestille den i sort matt. Kommer fra tyskland nå til uka. Har ikke sett sort S4 grill før, så jeg håper at den ikke er lik den jeg har originalt.....

 

 

Om det er S4 grill, så er den ikke lik den originale! Det er kraftigere riller på S4 grillen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.