#1 Skrevet September 25, 2004 Skullle gjerne fjernet sperren på pappa sin bil, men linkene deres fungerer ikke. Noen som kunne tenkt seg å gjøre dette for meg, evt. fortelle meg hvordan jeg gjør det? Må legges til jeg er evneveik når det gjelder elektronikk så det må forklares ENKELT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2004 Ny link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av kenneth vigane Ny link tusen takk. Skal bli spennende å se om jeg eller pappa skjønner noe av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2004 Husk bare å ha koden til anlegget! Det hadde ikke jeg, så det ble litt styr med å skaffe koden. Måtte få en VAG forhandler til å ringe Tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2004 Opprinnelig postet av Anne Mette Elvebach tusen takk. Skal bli spennende å se om jeg eller pappa skjønner noe av det Det fikser dere sikkert:) Er litt forskjelig info om hva farge den ledningen som skal kobles fra har, så for å være sikker kan det lønne seg å se på "koblingsskjemaet" som er klistret oppå spilleren. (GALA kabelen skal kobes fra) Ser sikker slik ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...