Anbefalte innlegg

Gamlingen må bytte skiver og bremseklosser framme på sin s4 stasjonsvogn.

Lurer då på om di ufo greiene er festet på skivene?

Må alt byttes eller går d ann og bare kjøpe skivene og ta vekk ufo greiene?

 

På forhånd takk for svar.

 

mvh kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyskiva er festa til skiva ja. Det er den som holder skiva fast til navet. Du må huske på at calipperen er festet inn mot sentrum av skiva og klemmer på den utover. Din far må da kjøpe UFO-skiver, hvis han da ikke vil bytte hele sulamitten til nye typen bremser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan kanskje være greit å presisere at "ufo-greiene" festet på skiva _er_ skiva i sin helhet. Det er ikke to forskjellige deler.

Jeg ser at http://www.quattroco.com/deler/bremser/index.php har skiver til 1300,-/stk, tror ikke det skal være en upris i forhold til møller. Før du sjekker så kan jeg fortelle at ingen lager slike skiver uorginalt, så mekonomen, torshov, biltema osv er det ingen vits å sjekke.

Bilder av skiva fra for- og baksiden:

ufo1.jpg

ufo2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå 2.stk nye skiver på finn.no for 2000kr paret for noen dager siden tar jeg ikke helt feil. Nye såklart.

 

Kan være lurt å sjekke markedet litt før møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Er gjerne muligt og få tak i billigere i USA.

 

Takker for hjelpen

 

mvh kenneth

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er faktisk mye dyrere i USA, som en av få deler til disse bilene.. Men si gjere ifra om du finner de under $200/stk, det har ikke jeg,i hvertfall.. Kjøpte mine på Møller, tror de kom på ca. 1800 med rabatt, men svinedyre og elendige klosser på samme stedet.. Jeg får masse belegg på skivene, kanskje Green-stuff kan hjelpe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.