Anbefalte innlegg

Snø er gøy, men det hadde hvert gøyere med med drift på bakhjulene også...

Er det noen som vet om det går å bygge om min Audi 100 2,5Tdi 92 mod til quattro?

Lurer litt på on karoseriet er helt likt til de som er org. med quattro. Hvis det er tilfelle må det jo gå an å finne en donor-bil F.eks. i tyskland å bare flytte over understellet?????

Noen som vet???: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske det er diskutert før, og da var det noe med at det mangler noe fester i karosseriet bak for å montere Quattro-bakstillingen og diffen, og at det sannsynligvis var billigre å bare kjøpe en Q og selge den gamle.

 

Men, artig å bygge, og utfordringen har jeg full forståelse for..ønsket om Q også skjønner jeg godt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske det er diskutert før, og da var det noe med at det mangler noe fester i karosseriet bak for å montere Quattro-bakstillingen og diffen, og at det sannsynligvis var billigre å bare kjøpe en Q og selge den gamle.

 

Men, artig å bygge, og utfordringen har jeg full forståelse for..ønsket om Q også skjønner jeg godt...

Ombygging er jo det som er gøy med bil. Har aldrig klart å la være...

Har hørt at det visstnok skal være forskjell på "tunellen" der mellomakslingen skal være??...

 

 

Det ultimate måtte jo være å kunne kople ut driften på forhjula etter ønske.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seek and thou shall find...

 

Det er grundig omtalt i mange tråder. Ombygging til quattro medfører stort sett at du må bytte hele bagasjeromsgulvet, drivstofftank, deler av tunnellen (der quattro-kassa er større en fwd-kassa bl.a.).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seek and thou shall find...

 

Det er grundig omtalt i mange tråder. Ombygging til quattro medfører stort sett at du må bytte hele bagasjeromsgulvet, drivstofftank, deler av tunnellen (der quattro-kassa er større en fwd-kassa bl.a.).

Da er det problemet løst!

Null ombygging!!!!!

Takker for tipsene:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.