#1 Skrevet Februar 9, 2006 Hei, vi leier denne banen i år også. Vi treffes på Gullbotnen lørdag, kl 10 00 Banen har vi fra kl 1200 - 1500 Pris pr. bil kr. 150 Link til opplegget 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=10277&highlight=banekj%F8ring+voss 6 mars oppdatert fakta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2006 Hei, jobber med å leie denne banen i vår.Det blir enten i mars, eller i mai. Jeg får beskjed i løpet av 1 uke når banen er ledig. Dette blir en lørdag, fra kl 1200 - 1500 Hva stemningen for dette ? Link til opplegget 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=10277&highlight=banekj%F8ring+voss Fikk ikke vært med i fjor, så håper det blir noe av i år. Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2006 Hallåjen. Dette MÅ ALLE stille opp på! Kommer til å bli kanon bra! Her ligger bildene fra ifjor! http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=137 TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2006 Her er det bare å møte folkens, var gøy å slenge med rompa sist: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2006 Jeg er ihvertfall med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2006 Jeg er med med en sierra viss det går greit... Var gøy i sist... :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2006 Hvis jeg ikke er på jobb denne dagen er jeg med,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2006 jeg er glatt med det er jo litt gøy og kjøre på glatten med forhjulstrekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2006 Er med eg......blir bra det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2006 jeg er med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2006 jepp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2006 kan jeg stille med ispigger??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2006 Jeg blir "glatt" med. Var et herlig opplegg sist, turen , det sosiale og selvsagt kjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2006 Eg e med så lenge eg e hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 9, 2006 Dette høres morsomt ut, jeg stiller nok sikkert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2006 kan jeg stille med ispigger??? Nei !! Stålplate med vann og olje, = ingen ispigger igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2006 For se vist eg tørr å stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 10, 2006 Dette hørtes gøy ut.. få testea haldexen litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 10, 2006 Heisann! Det hørtes gøy ut.... Eg stiller så lenge eg ikkje skal jobbe den dagen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 10, 2006 Nei !! Stålplate med vann og olje, = ingen ispigger igjen ble litt usikker nå!!!! du skjønte at jeg køddet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 10, 2006 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 11, 2006 Eg og e med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 12, 2006 Henriette og Jan stiller nok også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 14, 2006 Fikk ikke vært med i fjor, så håper det blir noe av i år.Jeg er med! Fet bil du har bilde av Odd Erik! Håper den kommer på treffet i Kveld :-)) ! Ellers stiller eg med jukse quattro ! NB! Pass på at det ikke krasjer med vintertreff 4.mars da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 14, 2006 ble litt usikker nå!!!! du skjønte at jeg køddet??? Skjønte det Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...