#26 Skrevet Februar 14, 2006 Blir med jeg også..tar med kamera:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 14, 2006 jeg er med!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 21, 2006 Hadde ik mulighet for å være med sist pga motor ras, men denne gangen skal eg vet du Jan. Bestemt noen dato enda? Mvh Espen Haga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 21, 2006 Jeg er med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 21, 2006 Hadde ik mulighet for å være med sist pga motor ras, men denne gangen skal eg vet du Jan. Bestemt noen dato enda? Mvh Espen Haga Jobber med saken. For å få leie banen må vi leie den med instruktør, Bane datoene er klare, men instruktøren er ikke helt på plass enda, men det ordner seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 21, 2006 Noen mulighet for at innfødte får komme og se på? Er en kamerat som jeg kjenner der, som lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 22, 2006 Noen mulighet for at innfødte får komme og se på? Er en kamerat som jeg kjenner der, som lurer Ingen problem for å komme å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 25, 2006 Stiller så lenge jeg er hjemme fra jobb Fikk jo ikke kommet meg opp i fjor pga punktering kvelden før vi skulle opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 26, 2006 Hva dato blir dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 26, 2006 Hva dato blir dette? Datoen er ikke helt satt ennå, da vi venter på svar fra dem. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg stiller om jeg får Audien til å gå igjen. Holder på med kjølesystemet nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 1, 2006 Vi møtes i krysset ved Gullbotnenkl 10 00 Kjører til Voss glattkjøringsbane. Kjøringen starter kl 1200 Her er det bare å stille folkens, de som kjørte i fjor syntes dette var kjempegøy. Det stilte alt i fra Golf til kr. 6 000 til A8 med 20" felger. Like morro for alle. Pris blir kr. 150,- for kjøring. Edit: Rettet til treffes på Gullbotnen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 1, 2006 Jeeeeeeeeezzzzzzzzz! Da er jeg klar for litt slædding! Supert! Så dem som ikke stiller på dette må jaggu legges inn! Dette blir fett. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 1, 2006 Vi møtes i krysset ved Vågsbotnen kl 10 00Kjører til Voss glattkjøringsbane. Kjøringen starter kl 1200 Her er det bare å stille folkens, de som kjørte i fjor syntes dette var kjempegøy. Det stilte alt i fra Golf til kr. 6 000 til A8 med 20" felger. Like morro for alle. Pris blir kr. 150,- for kjøring. Hvor er Vågsbotnen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 1, 2006 Den er god, det passer midt i blinken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 1, 2006 Hvor er Vågsbotnen ? Opps, møtested er endret. Vi treffes som sist i krysset ved Gullbotnen. Kjør fra Bergen mot Voss, og du ser møte plassen på venstre siden, 10 minutter etter at du har passert I Arna. stor rundkjøring med kiosk etc.. eller ring meg når du er på vei Mob 982 67 902 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 1, 2006 Opps, møtested er endret.Vi treffes som sist i krysset ved Gullbotnen. Kjør fra Bergen mot Voss, og du ser møte plassen på venstre siden, 10 minutter etter at du har passert I Arna. stor rundkjøring med kiosk etc.. eller ring meg når du er på vei Mob 982 67 902 10-4! Der man kan kjøre opp mot Norheimsund etc i den rundkjøringa..Den er go. Sees der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 1, 2006 Det var 6 mai, ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 1, 2006 Dette blir bra!!!!! Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 2, 2006 Håper det passer for meg da Satser på at det blir litt "skrensing" på meg oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 2, 2006 Herlig.. Dette må jeg prøve å komme meg med på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 5, 2006 Dette virker jo kjempe gøy. En god sjangse til å bli bedre kjent med nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 6, 2006 det er et veldig bra forslag. det kan bli veldig veldig gøy:P hehe. noen som vet noe mer om hvilken dag det er..ka blir prisen per bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 6, 2006 det er et veldig bra forslag. det kan bli veldig veldig gøy:P hehe. noen som vet noe mer om hvilken dag det er..ka blir prisen per bil? Bergen: Bane kjøring på Glattkjørings banen på Voss 6 mai. -------------------------------------------------------------------------------- Klipp fra oppdatert første side Hei, vi leier denne banen i år også. Vi treffes på Gullbotnen lørdag, kl 10 00 Banen har vi fra kl 1200 - 1500 Pris pr. bil kr. 150 Link til opplegget 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthre...%F8ring+vos s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 7, 2006 Kanon!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...