#1 Skrevet Februar 9, 2006 En jobb-kollega har et merkelig fenomen på sin Audi 100 quattro fra 1987. ALT av strøm på bilen pulserer av og til...........hovedlys,vifte,taklys osv osv pulserer med en helt merkelig puls. Rimer ikke med dårlig laderele heller. Har en mistanke om at det kan være hengerkontakten som driver å kødder det til. Det skjer nemlig kun når det er vått ute. Noen som har vært borti lignende ??? Han begynner å irritere seg over dette fenomenet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2006 En jobb-kollega har et merkelig fenomen på sin Audi 100 quattro fra 1987. ALT av strøm på bilen pulserer av og til...........hovedlys,vifte,taklys osv osv pulserer med en helt merkelig puls. Rimer ikke med dårlig laderele heller. Har en mistanke om at det kan være hengerkontakten som driver å kødder det til. Det skjer nemlig kun når det er vått ute. Noen som har vært borti lignende ??? Han begynner å irritere seg over dette fenomenet..... Laderele kan lage slik feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2006 Jeg hadde noe lignende på min 100TQ, motoren gikk ujavnt (siden bensinpumpa gjorde det) og lysa var ujavne i styrken... Hos meg så var det dynamoen som var gåen, så om du har mulighet så test en ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2006 Laderele kan lage slik feilFenomenet er ikke turtallsavhengig så jeg vet ikke helt om det kan være laderele. Pulseringen er konstant uansett turtall..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2006 Hadde akurat det samme problemet på min 100 tq, der ble det bra ved å skifte regulator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2006 Løs ledning på dynamoen, løs polsko på batteriet eller løse skruer på regulatoren tipper jeg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2006 Demp lyden på stereoanlegget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...