#1 Skrevet Februar 9, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostlandssendingen/5471140.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2006 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostlandssendingen/5471140.html Niiiice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2006 Nice? Vet ikke helt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2006 Skulle hatt pryl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2006 Audi Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2006 Audi Quattro Skulle til å si det... Var forøvrig selv en tur på e6 i går og kan bekrefte at det var sykt glatt. Is i sporet..min slapp på 5 gir under 2000rpm...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2006 : haha : Skulle til å si det...Var forøvrig selv en tur på e6 i går og kan bekrefte at det var sykt glatt. Is i sporet..min slapp på 5 gir under 2000rpm...!!! Dårlige dekk kalles det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2006 : haha : Dårlige dekk kalles det: smil : Conti Contact på andre sesong...skulle være bra det du...brutal motor kalles det hmmm: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2006 Niiiice Idioti kaller jeg det! Han fikk som fortjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2006 kjør hardt, kjør stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2006 Han må vel klare seg med "tobeins drift" en stund vil jeg tro. Til pass til ham!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2006 Det finnes grenser for hastighet når det gjelder kjøring på glatt kjørebane... Noe ikke alle respekterer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2006 Idiot, håper han er uten lappen i lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 9, 2006 Uflaks sa Suverin Suveren. Må nok gå en stund han ja. Men han blir jo "BARE" tatt for 60 over grensa da så han er nok på veien om 1 års tid igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...