Eksisterer det 4x100 til 5x100 adapter-spacere ???

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier,finnes det adapterspacere som går ifra 4x100 og opp til 5x100 ?? Vet for eks. at 4x108 til 5x130 ikke går pga kræsj med boltsirklene (dvs det kan gå med litt triksing) Gjelder det samme for 4x100 --> 5x100 ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eksisterer ;)

Bruker 1 felles hull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eksisterer ;)

Bruker 1 felles hull.

Okay,husker jeg drev å tegna i Autocad i timesvis når jeg hadde 90 quattro (4x108) for å prøve å lage Porsche-adapter. Men det var alltid to hull som kræsja uansett hvor mye jeg vridde og herja........: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ot: finst d frå 5x100 til 5x112 og? ev. kor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ot: finst d frå 5x100 til 5x112 og? ev. kor?
Solgte nettopp et sett med slike............så ja det finnes!!! H&R har det nok sikkert. Men regn med å betale en del for de i Norge iallfall. Kjøpte nettopp et sett med Porsche adaptere (5x112 -> 5x130) til min S4 å betalte knappe 1600 kr inkl frakt til Norge fra Tyskland. Hørte rykter om at Autopower skal ha 4200 for 4 slike Porsche-adapter : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte nettopp et sett med slike............så ja det finnes!!! H&R har det nok sikkert. Men regn med å betale en del for de i Norge iallfall. Kjøpte nettopp et sett med Porsche adaptere (5x112 -> 5x130) til min S4 å betalte knappe 1600 kr inkl frakt til Norge fra Tyskland. Hørte rykter om at Autopower skal ha 4200 for 4 slike Porsche-adapter : eek :

domt att eg ikkje viste om d då!!: bh : spaca dei litt ut og? vetsj heilt korleis dei ser ut,, bare merka att alle felgane eg vil ha e 5x112: bh : : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

domt att eg ikkje viste om d då!!: bh : spaca dei litt ut og? vetsj heilt korleis dei ser ut,, bare merka att alle felgane eg vil ha e 5x112: bh : : bh :
20 mm tykke var de........hadde de til salgs LENGE før noen endelig kjøpte de : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

solgte dei for då?? hyl ut vist du kjem åver nåken andre:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har et komplett og strøkent sett liggende.Er også 20mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har et komplett og strøkent sett liggende.Er også 20mm.

Er det 5x100 til 5x112?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg som kjøpte Pål sitt sett. Om eg finner meg felger til VR'en min med 5X100 kan du kjøpe mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.