#1 Skrevet Februar 10, 2006 Var nettopp ute å kjørte med bilen min. Det er ein Audi 100 c4 sedan. Skulle åpna venstre bakdør så slo ikkje taklysa i bilen seg på sånn som skjer når eg åpne dei andre dørene. Noken så har peiling på kor ledningar å sånt går i døra, må eg skru opp masse? Sikkert ein ledning det er noke galt med tippe eg. Noken med tips til meg? Får ta ein kikk på det i måro når det er lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2006 Sjekk først at bryteren er hel. Min knakk en gang. Og så kan du skru den ut og sjekke ledeningen på baksiden før du begynner å plukke fra hverandre for mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2006 Stor sjanse for at det er dørbryteren, disse er dårlige hos meg også, må rikkle på de for å få på lyset noen ganger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 10, 2006 Okay, sikkert det så er galt hos meg og då. Skal få sjekka det i måro når eg våkne eingang. Takk for tips. Kor er det denna brytaren sitte egentligt? På utsida av døra då eller(ikkje på den sida som vender ut, men ved hengslane)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2006 Den sitter på den sida låsetappen er, sannsynligvis litt lengere ned. Det er en bryter festet med én stjerneskru og den har en liten gummibelg over seg. Bare se etter en liten sort sak som stikker ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2006 Takk for tipset. skal ta ein kikk på det nå, så får eg ordna det i måro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2006 Yess, då har eg vore nede å kikka på bilen. Skrudde ut den brytaren og kikka på den. Så nå funke den bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...