#1 Skrevet Februar 11, 2006 Noen som har noe skriv o.l. som beskriver hva animasjonene som kommer opp i kjørecomputern betyr? Vært kjekt om noen kunne scanne inn eller legge ut pdf hvis dere har. Uansett, i hovedsak lurer på hva den bensinpumpa betyr..? Nei, det kan ikke være at jeg har skralt med bensin på tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2006 Bensinpumpa betyr ganske enkelt at tanken ER tom. Da har du eventuelt noe feilvisning Resten er jo vanlige symboler for oljetrykk, vanntempratur, vindusvæske-nivå, bremselys, bremsebelegg.. Kan ikke huske noen symboler som ikke er logiske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2006 Hehe er du helt sikker? har ALDRI sett den før. bruker å stå at jeg har feks igjen bensin til 40km igjen. Vil ikke akkurat si at det spylerveske ikonet var så veldig logisk. Kunne gått ha vært vannlekk/brann what so ever. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2006 Hehe er du helt sikker? har ALDRI sett den før. bruker å stå at jeg har feks igjen bensin til 40km igjen. På A4'en står det som regel 60km igjen, når den begynner på reserve Er en fordel at lampa varsler før du er tom da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2006 Siden instruksjonsboka mi ikke henger sammen i sømmene så kan jeg likesågodt scanne inn sidene om autochecken til deg. Dette er fra en -88 audi 100, men symbolene skal vel bety det samme. Så satser vi på at svensk går greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2006 Neste bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2006 Og det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...