Kjørecomputer 80/90/coupe Oversikts"kart"?

Anbefalte innlegg

Noen som har noe skriv o.l. som beskriver hva animasjonene som kommer opp i kjørecomputern betyr?

 

Vært kjekt om noen kunne scanne inn eller legge ut pdf hvis dere har.

 

 

Uansett, i hovedsak lurer på hva den bensinpumpa betyr..?

 

Nei, det kan ikke være at jeg har skralt med bensin på tanken.:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensinpumpa betyr ganske enkelt at tanken ER tom. Da har du eventuelt noe feilvisning ;)

 

Resten er jo vanlige symboler for oljetrykk, vanntempratur, vindusvæske-nivå, bremselys, bremsebelegg.. Kan ikke huske noen symboler som ikke er logiske? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe er du helt sikker? har ALDRI sett den før. bruker å stå at jeg har feks igjen bensin til 40km igjen.

 

Vil ikke akkurat si at det spylerveske ikonet var så veldig logisk. Kunne gått ha vært vannlekk/brann what so ever. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe er du helt sikker? har ALDRI sett den før. bruker å stå at jeg har feks igjen bensin til 40km igjen.

På A4'en står det som regel 60km igjen, når den begynner på reserve :)

 

Er en fordel at lampa varsler før du er tom da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden instruksjonsboka mi ikke henger sammen i sømmene så kan jeg likesågodt scanne inn sidene om autochecken til deg. Dette er fra en -88 audi 100, men symbolene skal vel bety det samme. Så satser vi på at svensk går greit : smil :

autocheck_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.