#1 Skrevet Februar 11, 2006 plutselig stoppa bilen midt på veien. når jeg prøver å starte, gir den etter akkurat når jeg starter. men starter ikke i d hele tatt. alle sikringer er hele. jeg kan file lenge uten at den gir etter. men venter jeg i 1 min, så gir den etter litt under di første 2-3omdreininger. meeeget kjipt... det er en audi 100turbo 10v -90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2006 plutselig stoppa bilen midt på veien. når jeg prøver å starte, gir den etter akkurat når jeg starter. men starter ikke i d hele tatt. alle sikringer er hele. jeg kan file lenge uten at den gir etter. men venter jeg i 1 min, så gir den etter litt under di første 2-3omdreininger. meeeget kjipt... det er en audi 100turbo 10v -90 Prøvd å taue den i gang ? Vil gjerne oppføre seg slik om den elektriske deler på tenningslåsen er defekt. men da vil det starte ved tauing i mange tilfeller... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2006 Tenk om det er registerreima som er gått av !!! Dette bør du sjekk før du prøver flere start-forsøk. Ellers kan det bli KJEMPEDYRT ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2006 æ skal sjekk registre først, så får vi se . takk:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2006 Tenk om det er registerreima som er gått av !!!Dette bør du sjekk før du prøver flere start-forsøk. Ellers kan det bli KJEMPEDYRT ! Hilsen Nå er det meg bekjent veldig skjelden biler "slår etter" under startforsøk hvis registerreima er røyet av ! Er vel ingen grunn til å skremme vettet av stakkaren for noe som sansynligvis er en bagatell ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2006 Sikker på at det er bensin på bilen? Eller at motoren får bensin? Sjekk at bensinpumpa går osv. Hvis du kjører en bil helt tom, kan du få de samme symptomene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2006 Sjekk at ingen innsugslanger har hoppet av eller vakumslanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2006 tom før bensin. men æ va sekker på at æ hadd nån liter igjen..... *flau* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2006 Gratulerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2006 hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2006 hehehehe....Henger meg på her jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...