#1 Skrevet Februar 11, 2006 Kan noen med golf2 hjelpe meg med no..... nappe ut ledninga bak på nødblink bryter å se om lyse til blinklysa i dæsjboret lyser svakt hele tiden, å når man slår hendel opp/ned å lyser det sterkt. å blinlysa funker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2006 stemmer at blinklysa lyser svakt og ikke virker uten nødblinkbrytern ja min gammle golf var slik da jeg kjøpte den trodde det var noe galt men var bare kontakta bak på brytern som hadde sklid av satte den på igjen og blinklyse funka fint etter det hadde bilen i ca 4år og blinklysa kragla ikke i det heletatt etter at jeg fiksa kontakta slik at den satt fast på brytern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2006 stemmer at blinklysa lyser svakt og ikke virker uten nødblinkbrytern ja min gammle golf var slik da jeg kjøpte den trodde det var noe galt men var bare kontakta bak på brytern som hadde sklid av satte den på igjen og blinklyse funka fint etter det hadde bilen i ca 4år og blinklysa kragla ikke i det heletatt etter at jeg fiksa kontakta slik at den satt fast på brytern[/quote Ok da satser jeg det er brytern min som er ødelagt får ny til uka satse på alt funker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...