kan noen hjelpe (blinklys/nødblink Golf 2)

Anbefalte innlegg

Kan noen med golf2 hjelpe meg med no..... nappe ut ledninga bak på nødblink bryter å se om lyse til blinklysa i dæsjboret lyser svakt hele tiden, å når man slår hendel opp/ned å lyser det sterkt.

å blinlysa funker ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at blinklysa lyser svakt og ikke virker uten nødblinkbrytern ja

 

min gammle golf var slik da jeg kjøpte den trodde det var noe galt men var bare kontakta bak på brytern som hadde sklid av

satte den på igjen og blinklyse funka fint etter det hadde bilen i ca 4år og blinklysa kragla ikke i det heletatt etter at jeg fiksa kontakta slik at den satt fast på brytern

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at blinklysa lyser svakt og ikke virker uten nødblinkbrytern ja

 

min gammle golf var slik da jeg kjøpte den trodde det var noe galt men var bare kontakta bak på brytern som hadde sklid av

satte den på igjen og blinklyse funka fint etter det hadde bilen i ca 4år og blinklysa kragla ikke i det heletatt etter at jeg fiksa kontakta slik at den satt fast på brytern[/quote

Ok da satser jeg det er brytern min som er ødelagt

får ny til uka satse på alt funker da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.