#1 Skrevet Februar 11, 2006 Stian Ertvåg fyller visst år idag ettersom jeg kan se Nå har han vært ilag med oss i hele dag, uten å så mye som hintet om det en gang... Men gratulerer med dagen i allefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2006 Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2006 Grattis Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2006 Gratulerer ja Stian!!!! Din feiging, du skulle jo sagt ifra så kunne vi jo døpt deg i elva.. Eskild feiget jo ut, ble jo ikke noe bading på han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2006 Eskild feiget jo ut, ble jo ikke noe bading på han... Jeg hadde tenkt å ta det på slutten av dagen, men slapp heldigvis, da noen andre tok seg av dette...med bil og full pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2006 Der slapp du alt for lett unna Eskild!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2006 hehe...klart jeg holder sånn ting skjult med en sånn ustabil gjeng i nærheten... Døping i elva!? brrrr...enda en god grunn... Men takk takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2006 Bedre seint enn aldri. Grattis Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...