Ombygging av taktrekk på Touran varebil

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har reagert på måten taktrekket blir endret etter ombygging for å få inn "statskassen" for oss som har kjøpt bil som i fjor?

 

Jeg synes den metal platen som settes inn er helt grusom, burde vært noe som så mer orginalt ut. Det var en av grunnene til at jeg valgte Touran, at den ikke hadde ett "ødelagt taktrekk"

 

 

Har noen andre nektet dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er blitt bygd om noen biler på jobben ja og dette kan ikke kalles pent. Synd den ikke er stor nok i utgangspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig teit, trenger ikke være mulig å få den kassa ut eller inn, bare den har plass!

 

En på jobben her kjøpte seg Landcruiser varebil i fjor, han dro til Danmark og kjøpte den, sparte ikke mange kronene, men der bygde de om den på en mye penere måte! Kan jo være noe og undersøke om det er tilsvarende på VW....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min skal på ombygging om ei uke

men han sa til meg at dei skulle skifte nokre skinner i taket å det blei like fint som det var no.

eg trur eg må ringe i morga å høre med dei.

eg heller vil ikkje ha nokke anna en orginal taket : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at hver mm. teller og da må det tynne plater til for at det skal bli godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en ombygging som kan reverseres ? Eller modifiseres taket såpass at de gamle delen ikke kan settes inn igjen ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg føler meg sviktet, og blir presset på noe jeg ikke vil ha.

 

Skal snakke med Skadesentert på Bil & Maskin imorgen. Det er så mange flinke folk der, de kan vel komme på en finere måte å løse det på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om dette kan gi grunnlag for heving av kjøpet? Eier ikke en slik bil selv, men regner med at ytterste konsekvens for noen kan bli et slikt ønske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om dette kan gi grunnlag for heving av kjøpet? Eier ikke en slik bil selv, men regner med at ytterste konsekvens for noen kan bli et slikt ønske.

 

Tja.....satt på spissen er det jo faktisk blitt solgt biler som ikke er typegodkjent. Har jo da vist seg i ettertid og ombyggingen er jo gratis for kunde, men alikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om dette kan gi grunnlag for heving av kjøpet? Eier ikke en slik bil selv, men regner med at ytterste konsekvens for noen kan bli et slikt ønske.

 

Det tviler jeg på. Feilen skal være ganske vesentlig for å kunne heve ett kjøp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har bilde av hvordan dette gjøres/blir seende ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser ikke så forferdelig ut.. det som er synlig er ei flat plate i bakkant av taket(som presser taktrekket litt opp).. ellers så er resten i gulvet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.