#1 Skrevet Februar 12, 2006 Hei, sikkert flere som ikke tenker å kjøre på sommer felga rundt vålerbanen. Kanskje vi skulle fått ordnet en god "deal" på noe gate slicks dekk en eller annen plass? Hadde vært greit å slippe å betale mye for dekk som sikkert kommer til å bli brukt bare en helg. Hvis mange nok i klubben som skal til treffet ordner en avtale med en forhandler i nærheten av våler så får vi sikkert en god pris! Bare en tanke... Noe du kan sjekke opp tthomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2006 Jeg kan sende mail til dem dekk forhandlerne i nærheten. Ellers så kan du ringe SARIFF og høre med han på priser. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2006 Her er en forhandler.: Andrå Autoproduct & Trading Gamlev. 39 2344 Ilseng. tlf 62 58 30 84 han leverer alt av dekk o feler pluss Agip olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2006 Takker Tor Olav! Mailer/ringer imorgen jeg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2006 Hvis ikke så veit jeg at Dekkcompaniet på rud I bærum har slicks til greie priser... Fikk pris på 195/50 15 på 940 kr... ferdig på felg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2006 sjekk med vianor på kongsvinger ... trur dere kan få god deal der ..... det er kortere derfra til våler enn bærun til våler kommer derfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2006 Hvis ikke så veit jeg at Dekkcompaniet på rud I bærum har slicks til greie priser... Fikk pris på 195/50 15 på 940 kr... ferdig på felg... Det var vel ikke spes billig for den lille dimmen. Sharif leverer vel 17" til rundt samme prisen synes jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2006 Det var vel ikke spes billig for den lille dimmen. Sharif leverer vel 17" til rundt samme prisen synes jeg å huske. Da er det jo enkelt Da reiser man til shariff og står i kø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2006 Er det noen andre som trenger dekk eller er det bare meg? Kunne jo fått til en samlet bestilling, da får vi det mye billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2006 Skal du handle hos Sharif får du ikke rabatt, han er så billig allerede, og eneste måten er å kjøre bort og hente dekkene selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...