Anbefalte innlegg

Hei, sikkert flere som ikke tenker å kjøre på sommer felga rundt vålerbanen. Kanskje vi skulle fått ordnet en god "deal" på noe gate slicks dekk en eller annen plass? Hadde vært greit å slippe å betale mye for dekk som sikkert kommer til å bli brukt bare en helg.

 

Hvis mange nok i klubben som skal til treffet ordner en avtale med en forhandler i nærheten av våler så får vi sikkert en god pris! Bare en tanke...

 

Noe du kan sjekke opp tthomas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sende mail til dem dekk forhandlerne i nærheten. Ellers så kan du ringe SARIFF og høre med han på priser.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en forhandler.:

Andrå Autoproduct & Trading

Gamlev. 39 2344 Ilseng.

tlf 62 58 30 84

 

han leverer alt av dekk o feler pluss Agip olje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Tor Olav! Mailer/ringer imorgen jeg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke så veit jeg at Dekkcompaniet på rud I bærum har slicks til greie priser...

 

Fikk pris på 195/50 15 på 940 kr... ferdig på felg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk med vianor på kongsvinger ... trur dere kan få god deal der .....

det er kortere derfra til våler enn bærun til våler ;)

kommer derfra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke så veit jeg at Dekkcompaniet på rud I bærum har slicks til greie priser...

 

Fikk pris på 195/50 15 på 940 kr... ferdig på felg...

Det var vel ikke spes billig for den lille dimmen. Sharif leverer vel 17" til rundt samme prisen synes jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ikke spes billig for den lille dimmen. Sharif leverer vel 17" til rundt samme prisen synes jeg å huske.

 

Da er det jo enkelt :) Da reiser man til shariff og står i kø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre som trenger dekk eller er det bare meg? Kunne jo fått til en samlet bestilling, da får vi det mye billigere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du handle hos Sharif får du ikke rabatt, han er så billig allerede, og eneste måten er å kjøre bort og hente dekkene selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.