#1 Skrevet Februar 12, 2006 Kan noen som er litt flinke i photoshop, tone rutene på bilen min og sette på baklytene jeg legger inn bilde av her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2006 Har nå mekka litt da. Skal du selge baklyktene dine er jeg int,strøkne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2006 Masse senk, så har du enda råere bil! Synes den er kun nå og jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2006 G E W I N D E ! ! ! : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2006 Grom bil du har Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2006 Takk for postitive tilbake meldinger: rolleyes Jeg har GEWINDE på den:) Er litt lei av baklytene, lyst å prøve noe nytt.. Dei er helt strøkne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2006 Meget peeeen! Selge snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2006 Meget peeeen! Selge snart? Takk:) selge bilen du meiner?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2006 Takk:) selge bilen du meiner?!? jepp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2006 jepp;)Ingen planer om det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2006 Jeg synes de nye lyktene var 100% på bilen. Me litt toning itillegg så blir det flott.. Meget pen bil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2006 Takker.. JA, tror jeg går for de lyktene.. Såg veldi fint ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2006 tumbs up! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2006 Sitt og lurer på hva mer jeg kan gjøre med bilen.. Vikti og ikkje overdrive;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 14, 2006 Sitt og lurer på hva mer jeg kan gjøre med bilen.. Vikti og ikkje overdrive;) Har du K04 turbo mont? Mener jeg leste det en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 15, 2006 Har du K04 turbo mont? Mener jeg leste det en gang... Nei, har nok ikkje det. Hadde en tråd om det en gang.. Har lyst på større turbo.. 1.2 i trykk på k03 e nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 15, 2006 Nei, har nok ikkje det. Hadde en tråd om det en gang.. Har lyst på større turbo.. 1.2 i trykk på k03 e nok Hehe,ja.Jeg kjører 1.3Bar,har sett at det blir ganske rødt nedi der ved litt aktiv kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...