Anbefalte innlegg

Lurer på å bytte bil, men den jeg ser på har grønne skinnseter...: bh :

 

Er det mulig å farge disse svarte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I teorien skal alt lær kunne farges svart med narvsverte, men hvorvidt det blir pent på grønne seter er jeg ikke sikker på. Kan hende du må farge flere ganger for å få det til å dekke den gamle fargen jevnt og pent.

Hvis du ikke har vært borti narvsverte før, så vær forsiktig med det. Får du det på fingrene så tar det mange uker å slite det bort igjen, og det er fullstendig umulig å vaske vekk fra de fleste overflater. Snakker av erfaring her; farget et penal med det på sløyden i 6.klasse... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å farge selve skinnet kan kanskje gå. Men som regel er ikke skinnseter trukket med skinn over alt. Ofte er det kun i selve sitteflaten det er skinn, mens på sidene og baksiden av setene er det skai eller skinnimitasjon, og dette tror jeg ikke går an å forandre farge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slightly OT, men min bil har grønne skinnseter som så sikkelig J***IG ut på bildene som lå ute på Finn.no, men når jeg nå sitter i bilen syns jeg de er sikkelig fine :)

 

Bildene var forresten tatt i sterkt sollys evt. også med blitz...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.