Anbefalte innlegg

Noen som vet hva vakum reservoaret som sitter bak venstre innerskjerm på en Audi S2 har for en funksjon?

Lurer på om det skal hives ett visst sted eller om det er nødvendig å ha...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sikkert klimaanlegg? Den bruker vakuum fra den tanken i hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er også reservoar til sperra bak mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er også reservoar til sperra bak mener jeg.

Nei, det ligger en egen tank til sperra lengere bak i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg HADDE klima i bilen, det gikk rett ut ved demonteringen av motorrommet, er viktigere ting som skal ha plass der: smil :

Spørsmålet er om jeg kan fjerne dette reservoaret nå som klimaen er borte?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke skal bruke klimakontrollen i det hele tatt kan du da ta vekk tanken. Men legg merke til at vakuumet ikke brukes til kjølesystemet med ac-kompressor osv, men for å regulerer klaffene i viftepakken (som styrer andel varm luft, hvor luften styres osv). Så om du fortsatt skal bruke vifta med klimakontrollen må du beholde vakuumtanken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var svaret jeg tenkte..... Skal bruke klimakontrollen ja, så da beholder jeg beholderen.. TAKK!: rock :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.