#1 Skrevet Februar 12, 2006 hei, som topip sier så lurer jeg på hva prisen er for skinn? skal trekke opp intrøret i bilen, mulig jeg får fattern til og gjøre det;) så er det noen spm hvet hva det er for metern? ps: skal ha vanlig svart skinn... -Vidar- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2006 hei, som topip sier så lurer jeg på hva prisen er for skinn?skal trekke opp intrøret i bilen, mulig jeg får fattern til og gjøre det;) så er det noen spm hvet hva det er for metern? ps: skal ha vanlig svart skinn... -Vidar- Sjekket dette en gang. Dro til en møbeltapetiserer med S4 stoler.. Han sa han skulle ha ca 3000 per enkeltsete (forsetene) inkl trekk. Disse er jo noe innvikla da (sportskinn) Om faren din kan dette vil jeg tro du får tak i nå bra skinn til etpar lapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2006 Sjekket dette en gang.Dro til en møbeltapetiserer med S4 stoler.. Han sa han skulle ha ca 3000 per enkeltsete (forsetene) inkl trekk. Disse er jo noe innvikla da (sportskinn) Om faren din kan dette vil jeg tro du får tak i nå bra skinn til etpar lapper. Var det med arbeid og skinn for omtrekking av hele stolen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2006 Var det med arbeid og skinn for omtrekking av hele stolen? jepp.. alt sammen. vil tro at et "flatt" sete blir en del rimeligere. mye "pølser" på de setene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2006 Det var utrolig bra pris:) Må se om jeg finner noen billigere her nede da. Jeg har bare sjekka pris en plass her nede, og de skulle ha 3.000+mva for bytte av skinnet på den ene sidestøtten + shining av min recaro stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 Det var utrolig bra pris:) Må se om jeg finner noen billigere her nede da. Jeg har bare sjekka pris en plass her nede, og de skulle ha 3.000+mva for bytte av skinnet på den ene sidestøtten + shining av min recaro stol. Det var ikke bra pris!.. Men mitt tips er å styre unna nisje-sjappene (bilsjapper) -gå rett på møbeltapeteserere. I alle fall om det er snakk om omtrekking. Rens vet jeg ikke noe om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...