Trondheim: Noen som har sett gamlebilen?

Anbefalte innlegg

Satt og browsa gamle bilder her og ble med ett litt sentimental når jeg fant bilder av brors gamle 80. Den gikk til en kar fra Trondheim for rundt 3,5 år siden.

Bilen var en Audi 80 Sport 2.0e fwd og hadde orginalt ekstrainstrumenter i midtkonsoll, sportseter, sportsratt i skinn, takluke, sportsunderstell og sorte baklykter.

Er det noen av dere som har sett bilen? Lurer på om den har skilter ennå. Legger med et par bilder, det første tatt på vei hjem fra vw-audi nordvest treff i 2002.

 

80s.jpg

80s_bak.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: store felger der?

 

Det er 16x7,5 om jeg ikke husker helt feil med 205/55 gummi og 30mm innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett denne på verdal noen ganger de siste årene.......

mulig eier bor i nærheten?

 

Fin bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen så jeg på en gang i fjor. Det var en som het Jørgen Suul, fra Verdal, som hadde den da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar itj æ feil, så går den på Værdal'n enda. har ikke sekket reg nr jeg da, men d går en lik bil her da, kan sekke reg nr når jeg ser den neste gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, har faktisk annonsesiden lagret ennå jeg.. :o

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Navn Jørgen Suul

E-post Send epost

 

Telefon 74045040

Mobil 99327190

Ønsker ikke kontakt med telefonselgere

Referanse AA50701068

Adresse KJÆRHAUGVEGEN 7!

7650 Verdal

 

Info

Pris 38.000,-

Pris på finansiering av denne bilen

 

Pris på forsikring av denne bilen

 

Årsavgift Inkludert

Årsmodell 1989

1. gang reg. 1989

Km.stand 1

Motorstr. 2,0

Drivstoff Bensin

Girkasse 5

Hjuldrift Forhjulsdrift

Farge Metallic

Antall dører 4

Reg.nummer DH98328

Sjekk heftelser på DH98328

 

 

Kart

 

 

 

 

 

 

 

Beskrivelse:

Eu godkjent okt-03. 16" alu felger med bra sommer dekk. Galv.understell.

Sort metallic. Tonet ruter. Mye nytt slitedeler. Avtagbar krok. JVC Blackfront cd spiller + 10" sub i kasse. Bra bil. Må sees

Utstyr:

• Takluke

• Radio/CD

• Sentrallås

• Sommerhjul

• Vinterhjul

• Hengerfeste

• Farget glass

• Servostyring

• Metallic lakk

• Lettmet. felg sommer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Suul.. Når navnet kommer opp så tror jeg faktisk jeg husker at det var han som var og kjøpte den ja :)

Får vel kanskje sende ei melding å høre om han har bilen enda..

Ser den er annonsert med samme stereo som jeg og bror putta inn også : rock :

 

Skulle aldri solgt den bilen ass (sagt det opptil flere ganger, kommer sikkert til å si det igjen) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Suul.. Når navnet kommer opp så tror jeg faktisk jeg husker at det var han som var og kjøpte den ja :)

Får vel kanskje sende ei melding å høre om han har bilen enda..

Ser den er annonsert med samme stereo som jeg og bror putta inn også : rock :

 

Skulle aldri solgt den bilen ass (sagt det opptil flere ganger, kommer sikkert til å si det igjen) : smil :

 

Det er vel slik når man selger bilen.. Savner den etterpå. Jeg savner 80'n kjempemye (og det var bare en vanlig 80 uten noe som helst spesielt), og drømmer om den rett som det er. Akkurat DET kan vel være for at det står et bilde av den på nattbordet : rolleyes Men så er det så mange minner.. Ah..

 

Ettersom gamlebilen din/deres kanskje fremdeles er til salgs, kan du vel kjøpe tilbake bilen!? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel slik når man selger bilen.. Savner den etterpå. Jeg savner 80'n kjempemye (og det var bare en vanlig 80 uten noe som helst spesielt), og drømmer om den rett som det er. Akkurat DET kan vel være for at det står et bilde av den på nattbordet : rolleyes Men så er det så mange minner.. Ah..

 

Ettersom gamlebilen din/deres kanskje fremdeles er til salgs, kan du vel kjøpe tilbake bilen!? : klø :

 

Det enkle er ofte det beste (heter det vel) ? Var fin den 80'en din ja, tipper den gjør seg godt på nattbordet :)

Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe tilbake solgte biler, selv om det frister bittelitt... 80'en var det forøvrig jeg som solgte mens bror var på Danmarkferie i min 100 : klø : (joda, det var faktisk et snev av planlegging i det). Får slenge inn et mimrebilde til: Utstilling etter alt for mange timers gnikking og pussing.

 

Andre biler i "skulle aldri ha solgt"-kategorien:

-200 20v tq avanten

-80q "gullet"

Om ikke annet så vet jeg at de blir godt tatt vare på :)

80_utstilling.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jaggu ikke rart jeg siklet over denne bilen nei.. Den er jo kjempefin! : smil :

 

Også har du hatt 200 avant!? Åh.. *drømme*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.