#1 Skrevet Februar 13, 2006 Selvsagt måtte varmeapparat vifta dø på vinter`n.......har nettop byttet både bryterpanelet pga kontaktfeil og en avbrent formotstand(skjønner hvorfor nå!) og nå den hersens vifta........ Det jeg lurer på er om hvor mye jobb det er å bytte?? ser ut som om hele plastkassa er klipset sammen. Trenger selvsagt bilen daglig. Finnes disse kun orginalt? ...de var jo stygg dyre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2006 vifta tar 10 min å bytte... sitter på høyrside nede ved golvet, bare å vri rundt og dra ned... er iallefall slik på min passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2006 Åhh.konge! Det ser iallefall veldig likt ut....jeg må ut og prøve! Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2006 De er greie å skifte, ligger helt på høyre side under dashen! Mulig jeg har liggende, skal ikke være kostbare hos en høgger heller disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2006 De var jo super enkel å ta ut! Plukket i stykker motor`n og gjorde rent, smurte foringer og bytta børster så jeg håper den holder en stund....men kjekt å ha hatt liggende en i reserve når jeg kjører så mye som jeg gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...