Noen som kan gi meg ett ca pris på litt lakering?

Anbefalte innlegg

Nå som sommeren nærmer seg tenkte jeg og fixse litt på bilen. Det som skal gjøres er:

1:Lakkes helt ned

2:Lakke det svarte på speilene i bilens farge

3:Fikse 2 små teinsprut. Stein sprut merkene er ganske små men det er en oransj flekk (rust) i begge 2 og dette er galv karoseri så regner med at det må kalt galves på nytt eller no?

 

Noen lakerere der ute som kan gi en ca pris på hva dette kommer til å komme på?

Bilde(216).JPG

Bilde(217).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tippet en plass mellom 20 og 25 tusen for en slik jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tippet en plass mellom 20 og 25 tusen for en slik jobb.

 

 

??

 

Litt i drøyeste laget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF Ga jo 17500 for hellakering på sierran jo. Det kan da ikke stemme:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akkurat min igjen fra Lakkering nå lakket min helt ned og lakket noen øyelokk +4 skvettlapper betalte 5500,- for det,hørte litt rundt ,samme pris men kan hende det er billigere plasser der du kommer fra? ble ihvertfall en helt ny bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 20 k for hellakkering av min coupe.... og stv har jo større flater da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk akkurat min igjen fra Lakkering nå lakket min helt ned og lakket noen øyelokk +4 skvettlapper betalte 5500,- for det,hørte litt rundt ,samme pris men kan hende det er billigere plasser der du kommer fra? ble ihvertfall en helt ny bil:)

Ja det var mere rundt den prisen jeg "håpet" på.

Og Øyvind. Ja hvis du har hellakert ja, da skjønner jeg prisen men jeg skal ikke hellakere. Skal bare lakke den ned/speil og reparere steinspruten hvis det lar seg fikse. Har også lyst på øyelokk men finner ingen jeg synes er fine på bilen. Liker typen Skotner har men den typen finner jeg ikke til mine lykter:(

Har den no serlig større flater da? Hvis man ser bort ifra vinduer er det vel ikke så mye mere metall på min enn din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe okay... Nei ups... Vinduene... nei de har vi i i ikke sett:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var mere rundt den prisen jeg "håpet" på.

Og Øyvind. Ja hvis du har hellakert ja, da skjønner jeg prisen men jeg skal ikke hellakere. Skal bare lakke den ned/speil og reparere steinspruten hvis det lar seg fikse. Har også lyst på øyelokk men finner ingen jeg synes er fine på bilen. Liker typen Skotner har men den typen finner jeg ikke til mine lykter:(

Har den no serlig større flater da? Hvis man ser bort ifra vinduer er det vel ikke så mye mere metall på min enn din?

sånn ser han ut nå!

CIMG1645.JPG

CIMG1643.JPG

CIMG1645.JPG

CIMG1643.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn ser han ut nå!

hadde ikke fått øyelokka på når bildet ble tatt!

CIMG1644.JPG

CIMG1644.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar forbedring: vinke :

det er en vanskelig farge å lakke,var 5 nyanser på samme lakkcoden,den mørkeste er brukt på min å den er som du ser litt for mørk!alt etter hvilket lys og vinkel du ser han i!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper noe rundt 5.000,- for den jobben der. Det er ikke normalt at det blir tatt hensyn til galvanisert karosseri eller ikke, med mindre det er garantiskader. Og normalt er det ikke noe problem med det heller. Men hvis du har ønske om noen spesiell prosedyre på jobben så kan du sikkert avtale det med verkstedet/vedkommende som gjør jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.