#1 Skrevet Februar 13, 2006 Hei, hvilken olje er fin å bruke på golf vr6? Esso Ultron 5w/40 er den grei? hvor mye som fylles på ved filterskifte? mvh. Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2006 bruker selv shell helix 5\40 å har brukt det på alt jeg har hatt så ultron er vel ganske lik vil jeg tro.. har nettopp skiftet olje på min også,mener det gikk rett i underkant av 5 liter med filter.. bare vær forsiktig når du skal skru på igjen plastdekselet under filteret!!! jeg bommet litt å kilte hele lokket fast som førte til at jeg ødela PLAST gjengene hehe hadde hadde heldigvis ekstra lokk liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2006 castrol 5W 40 hel synt. noen som har prøvd Motul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2006 Ble Esso ultron 5w40 hel syn. Viste ikke at det var innsats filter på vr6 gitt, ble litt sjokkert over prisen på disse:P 250kr, husker på gti betalte jeg 80kr for filteret:P ble vel 5 liter ca på min også. castrol 5W 40 hel synt er vel billigere enn ultron tenker jeg, hvis det er TXT olja du snakker om, brukte den en gang på gamel bilen, funket fint det, men vanskeligere å få tak i den olja her jeg bor, kun en plass som selger og de stenger kl 4, rundt den tid jeg slutter på jobb:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2006 orginalt på vag koster filteret ca 190 kr også får vi 15% rabatt på den prisen! 250kr ??? hvor kjøpte du det?? hehehe du er blitt blåst:: castrol magnetic bruker jeg,, 5w 40 hel synt. koster 499kr for 4 liter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2006 castrol magnetic bruker jeg,, 5w 40 hel synt. koster 499kr for 4 liter.. Hihi.. Den heter Castrol Magnatec, og koster 398,- pr 4 liter hos Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2006 orginalt på vag koster filteret ca 190 kr også får vi 15% rabatt på den prisen! 250kr ??? hvor kjøpte du det?? hehehe du er blitt blåst:: castrol magnetic bruker jeg,, 5w 40 hel synt. koster 499kr for 4 liter.. hmm, kjøpte på mekonomen, farm eller hva de nå heter de filterne:) er jo ikke noen vag verksted i rundt meg på maaange mils avstand så får ikke kjøp uten å vente noen dager, hehe. med meg skal ting skje med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...