#1 Skrevet Februar 13, 2006 Har et problem med at ingen av de elektriske vinduene fungerer i en AUdi S4 92mod. Har sjekket alle sikringer, motor, leste litt på forumet at det kunne være et rele under dashbordet på venstre side nede ved gulvet. Lurer litt på om det kan være dette? Da det ikke lukter så godt? Noen som har noen formening om dette kan være svaret på problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2008 Dette lurer jeg også på, noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2008 Det der er i alle fall styreenheten til de elektriske vinduene og soltaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2008 Hadde et tilsvarende problem med dette reléet. Den tappa strøm fra batteriet og gjorde at vinduene gikk opp av seg selv når vinduene stod nede (kunne ta sin tid), men over tid tappa dette batteriet. Reléet lukta heller ikke godt. Prøvde å bytte den til ingen nytte. I mitt tilfelle var det en styreenhet under baksetet som er en svakhet på disse bilene ved dårlig konstruksjon. Kan klippe av en ledning (gul/brun?) under baksetet og det ordner seg. Vindusfunksjonen ved nøkkelbruk vil ikke fungere da, men hvem trenger det? Tipper at du har hatt samme problem og at dette reléet har brent seg. Kan kjøpe ny styreenhet som ligger under setet og, men den er dyr. Tror denne konstruksjonsfeilen ble bedre i 93/94. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2008 Hi! Den ledningen som skal klippes er Gul, uten stripe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2008 For andre som lurer og søker på dette Følg denne linken: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#windowrelayclick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2008 Hos meg så tikker det når jeg holder inne ta opp vindu på førerdøra, men kun når vinduet er igjen. Er det noe av det samme som beskrevet i denne tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2008 Hos meg så tikker det når jeg holder inne ta opp vindu på førerdøra, men kun når vinduet er igjen. Er det noe av det samme som beskrevet i denne tråden? Tror ikke det skal være noe feil da, lyden blir jo borte når du slipper knappen. Er slik i min bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2008 Tror ikke det skal være noe feil da, lyden blir jo borte når du slipper knappen. Er slik i min bil også men den var ikke sånn før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 10, 2008 finner masse ledninger, men ikke en som er helt gul uten en enste stripe. Det nærmeste jeg kommer en gul ledning med en ganske svak grønn stripe på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2008 Den gule kabelen lå sammen med en del andre ut fra vacumpumpa. Jeg er ganske sikker på at det ikke var noe stripe på den, men jeg kan jo ha misset stripa hvis den er veldig svak... Dette gjorde susen på min bil iallefall, og jeg klarer meg fint uten comfort lukkings funksjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 1, 2009 Hadde samme problem, var en inntens tikking og rare lyder fra venstre siden nede ved pedalene, i tillegg åpnet takluken seg av seg selv noen ganger mens bilen var låst: rolleyes Også en morgen jeg skulle hjem fra jobb var bilen helt strøm tom... Jeg hadde akkuratt satt i ny spiller, så trodde først jeg hadde koblet feil, eller at ipoden som hadde stått i hele natten hadde trukket for mye strøm, men syntes dette hørtes rart ut. Så satte batteriet på lading, og tenkte at det måtte være noe med den lyden. Så fant jeg denne tråden:) Klippet av den hel guleledningen, og nå er alt i orden: rock : Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...