#1 Skrevet Februar 13, 2006 Bli det et nytt årsmøte nå på Torsdag den 16.02? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2006 Ble det ikke noe av det forrige? Jeg får ta meg en tur, begynner vel å bli vel lenge siden den ene bunnpris-samlinga jeg var på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2006 Blir vel "bare" Bunnpris møte nå Torsdag.. (Jann Gunnar tar du med skiltplater??) prøver og få med noen nye folk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2006 Kan noen svar oss på hva som skjedd med "møte" sist det var da, ble det ikke noe av dette eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2006 Ble noe av det, det vi ble enige om var vel at vi skulle undersøke intressen for et treff på lånke i sommer. Ingen som ville ta på seg annsvaret for å arrangere det, men de fleste/alle var interisert i å hjelpe til! Kommer på torsdagen jeg! Skiltramme, ja takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2006 Timeplanen er for en gangs skyld rensket førstkommende Torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2006 Blir vel "bare" Bunnpris møte nå Torsdag..(Jann Gunnar tar du med skiltplater??) prøver og få med noen nye folk;) Ja skal ta med plater og klistremerker, sånn som jeg pleier. Har hatt med det hver gang jeg har vært på treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2006 Ahhh, ser ikke ut til at jeg fikk til og komme alikevell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2006 Kom hjem fra jobb nå.. Typisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2006 Var det mye folk? Synd jeg ikke fikk til og komme, men tok litt lengre tid en beregnet og rydde opp i ledningsvaset til cd spillern og få alt på plass igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2006 Det var ellve biler tilstede fra starten, men vi ble tilslutt fira igjen. Det blir vel ordnet et skikkelig møte 2.mars. Hvis jeg fortsto det riktig skal vi ordne med plass i andre etasje på Bowling1 Heggstadmoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...