#1 Skrevet Februar 13, 2006 Jeg sier ikke mer. Wait and see. Flirer enda http://www.youtube.com/p.swf?video_id=kKGxaol4qws&eurl=&iurl=static13.youtube.com/get_still.php?video_id=kKGxaol4qws 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2006 den var stygg, han gutten kommer alderi til å rør en pc igjen, he he ellers var den jo litt artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2006 den var stygg, han gutten kommer alderi til å rør en pc igjen, he he ellers var den jo litt artig Er sikkert en storebror eller en far som lurer lille gutten. så er jo litt dårlig gjort. Men hva gjør man vel ikke for å bli kjendis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2006 He he. Synes ikke det er så dårlig gjort jeg. Er du så "kylling" fortjener du å bli "tøffa" opp litt. Greit å bli skremt ass men hallo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2006 den der var jo nesten litt stygg, tror ikke han stakkaren sov godt følgende natt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2006 Det der var SLEMT gjort................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2006 haha. den var kanon bra. fin ting som bakgrunn detta for å holda folk vekke fra pc'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2006 he,he tenkte det måtte være denne som de snakte om på radioen i dag(blir vel i går siden nå da.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2006 Stakker! Hadde jeg sett noen gjort sånn mot en liten unge hadde jeg banka livskitten ut av han! Seriøst!! Tenk for ett helvete den ungen går i gjennom når han skal sove da,stakker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2006 Var ikke akkurat gamle kroppen det der, så skjønner jo at han ble grise redd... Sånne ting kan vel gjøre at du blir fort skvetten osv... første gang jeg så en sånn en (var vel med den bilen som kjører og så skal du følge godt med på noe) så skvatt jeg jo egentlig bra jeg også. Hadde lyden på stereo anlegget ganske høyt osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2006 skjønner ikke hva dere prater om.. får bare opp et statisk bilde jeg ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 14, 2006 skjønner ikke hva dere prater om.. får bare opp et statisk bilde jeg ?? Me too 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 14, 2006 Funker bra nå ihvertfall. Synes direkte synd i gutten jeg......får nok litt problem med å sove stakkars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2006 hahaha....litt slemt ja...men jeg flirer fortsatt fordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 14, 2006 vart ganske skremt ja. Men noen som vet hvor man kan få tak i slike greier? Hadde vært litt moro å kødda litt med folk, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 14, 2006 Haha, jævla bra Har blitt skremt så mange ganger av slike ting at jeg synes andre fortjener litt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 14, 2006 Gjør vondt i hele pappasjelen min, stakkars gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 14, 2006 vart ganske skremt ja. Men noen som vet hvor man kan få tak i slike greier? Hadde vært litt moro å kødda litt med folk, hehe Er jo posta en hel hau av de her på forumet da. Titt litt rundt på off topic så finner du flere der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 14, 2006 Litt drøy den der kanskje. Burde nok hatt noen år til på baken den guttungen så hadde han sikkert flira godt etterhvert han også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 15, 2006 Det der var ikke pent gjort. Stakkars gutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 15, 2006 Stakker! Hadde jeg sett noen gjort sånn mot en liten unge hadde jeg banka livskitten ut av han! Seriøst!! Tenk for ett helvete den ungen går i gjennom når han skal sove da,stakker... Helt enig med deg. Det hadde jeg også garantert kommet til å gjort. Maken til lavmål av iq , som hos voksne som utsetter barn for slik idioti , skulle man fan ikke tro fantes. Og til alle dere som synes at dette er hysterisk morsomt : Hvor nedsnødd går det an å bli i bakhodet ? SKJERP DERE !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 15, 2006 Her er den:http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf IKKE BRUK DEN PÅ BARNA DERES! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 15, 2006 Her er den:http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf IKKE BRUK DEN PÅ BARNA DERES! Fy faen så stygt. viste hva som kom til å skje men skvatt alikevel... Stakkars gutt sier nå jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 15, 2006 Ikke le av han da.. Var vel sånn jeg reagerte selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 15, 2006 synd på gutten ja.. meeeen.. dama sliter litt med å ha kontroll på musa... så spør meg om hun skal få teste dette så hun skal bli flinkere hehe... tipper hun aner lunta om jeg prøver å filme det men... går jo ann å prøve hehe.. skvetten som få.. .. aaaahh.. leie skummel film først :D :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...