Anbefalte innlegg

er det noen som veit om innsuget til s3 eller tt passer på min a3, vil ha innsug med flensen andre veien, liker ikke å ha så lange rør til ic da de må gå tilbake på tvers av bilen for å komme opp til innsuget.. noen råd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor store er de røre, krarer du å få til et de ikke gnisser inntil noe.. har sett på din løsign mangfe som har den også, men da får man vel ikke på motor dekselet.??

 

men ts sa at han hadde bytta innsug på noen biler, men fikk sef ikke med meg hva han hadde tatt dette fra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikkje på motordekselet, men kva skal du med det?

 

Det er 2,5" røy, og MANGE timar med tilpassning for å få det til!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser jo penere ut med da og litt mer ryddi synes jeg.. også blir det jo litt uten om det vanlige da.. men vet ikke helt hva jeg skal gjøre, vil hå kortere rør og den korteste løsningen er jo den du har valgt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger ut et spørsmål til her med det samme, noen som har noen innvendinger mot å kutte kablene til gasspjeld og temp følere å skjøpe på dem en halv meter, hvis man lodder de sammen igjen å med krympestrømper?? må jo flytte noen følere hvis man snur innsuget kunne tenkt meg å fått flytta de røra som går inn på turboen også fått luft filteret et bedre sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.