Bergen: BILTYVERI! - Audi A3

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe??? En kamerat hadde bilen tilsalgs, og det kom en fyr i ambulanse uniform, og lurte på om han kunne prøve bilen, for han hadde en pause akkurat da. Dette var på lørdag 11.01.06 Bilen kom aldri tilbake, så vi lurer på om noen kjenner til noen som " hugger " en Audi A3, eller har sett bilen, så er vi takknemlig for tips....

Ring eier Magne Skarsbø på 92082605

ST17855.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg viste bilen sin til en som garantert er samme karen. Hadde ambulanseuniform. Han driver å selger en Bora. Han sa han skulle se på en A3 etterpå. Han fikk ikke prøve bilen aleine, så det var vel der han reddet seg. Han har prøvd å ringe han seinere, men telefonen er satt videre til Peppes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg viste bilen sin til en som garantert er samme karen. Hadde ambulanseuniform. Han driver å selger en Bora. Han sa han skulle se på en A3 etterpå. Han fikk ikke prøve bilen aleine, så det var vel der han reddet seg. Han har prøvd å ringe han seinere, men telefonen er satt videre til Peppes.

 

 

D er nok samme mann. Kommer bare til Peppes.

Kan du hoste opp nr til han med Bora, så vi kan spørre han om opplysninger, evt. identifisering hos politiet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal snakke med han. Han jobber i Norwegian og er ikke tilgjengelig nå. Skal sende deg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal snakke med han. Han jobber i Norwegian og er ikke tilgjengelig nå. Skal sende deg en PM.

 

Tusen takk:-)

 

Alle tips mottas med stor takk.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyyyyyyyyy faen så frekt!! Det er det værste jeg noen gang har hørt! Jeg stiller meg iallefall disponibel til og GØLVE denne mannen dersom noen finner han.

 

Håper saken blir løst!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syke ting, her må man bare holde utskikk!! Får håpe han ikke ser denne tråden så kanskje noen kan vise bilen til ambulansemannen og huke tak i han..

 

Skal holde øynene åpen etter A3`en ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir så forbanna når man hører slikt! Syke folk!!: bh :

Håper dere finner bilen. Skal ihvertfall holde øynene åpne her ioxo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo an å legge en bil tilsalgs og vente på en gubbe med ambulanseuniform :) Virker som han kikker etter VAG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har snakket med han?

 

Jepp. Når kameraten min hørte det du sa, ringte han på den Bora som stod tilsalgs på Autodb, og fikk tak i kameraten din. Var nok samme mann. Har funnet han i arkivet til politiet, så nå har vi bilde av mannen.

Nå gjenstår det å finne både han og bilen......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så fett! Håper dette ordner seg for dere! HOLD OSS OPPDATERT DA.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis Politiet ikke "tar" han. Håper jeg dere gjør det: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jer er iallefall klar som ett egg. For dette er det drøyeste jeg noen gang har hørt. Men får håpe det iallefall blir ordnet av lovens lange arm i første omgang.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dritten blir tatt!!! skulle nesten vært lagt ut en advarsel her eller andre plasser så andre ikkje ble lurt,det der kunne like gjerne skjedd godtroende meg!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvis Politiet ikke "tar" han. Håper jeg dere gjør det: bråk :

 

For å si det sånn: Han som eier bilen, er rimelig bra i karate (uten at eg vet hvilken farge han har på beltet)

Men man skal jo ikke utøve dette uten at det er i selvforsvar, men at noen stjeler en Audi, må vel gå under selvforsvar?? Hm??

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan stiller politiet seg til dette???

 

Siden dere har lånt vekk bilen til han så har han jo teknisk ikke stjelt den..

 

har hørt mange historier før om at politiet ikke gjør noe som helst fordi bilen ikke er stjelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan stiller politiet seg til dette???

 

Siden dere har lånt vekk bilen til han så har han jo teknisk ikke stjelt den..

 

har hørt mange historier før om at politiet ikke gjør noe som helst fordi bilen ikke er stjelt

Sto jo senest en sak om det i aftenposten med en M3 eller.no

Derfor låner jeg aldri ut bilen til en som skal kjøpe den uten at jeg er med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan stiller politiet seg til dette???

 

Siden dere har lånt vekk bilen til han så har han jo teknisk ikke stjelt den..

 

har hørt mange historier før om at politiet ikke gjør noe som helst fordi bilen ikke er stjelt

 

Far til hans samboer er politi. så; ja, politiet jobber med saken:-)

 

Han har også tidligere jobbet i Securiitas, og fyren hadde stjelt noen kort fra de, så det er en god del folk som er på utkikk for å si det sånn.

 

Verre er det med forsikring. De nekter all dekning, hvis ikke bilen dukker opp:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nok holda øyene åpne når eg er ute å kjøre??

kor blei den stjelt da?? har du vert i kontakt med bompengeringen i bergen og hørt om den har passert ein bomstasjon. viss den har så kan du sikkert finne ut kor den ca befinner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nok holda øyene åpne når eg er ute å kjøre??

kor blei den stjelt da?? har du vert i kontakt med bompengeringen i bergen og hørt om den har passert ein bomstasjon. viss den har så kan du sikkert finne ut kor den ca befinner seg.

 

Han kan logge seg inn på sin egen konto hos Bomselskapet, så bilen har kun kjørt igjennom på Gyldenpris, rett etter den ble stjelt. Ble lånt ut fra Paradis, men hører hjemme på Askøy:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅTT. Håper han får svi. Håper bilen kommer tilbake til eieren sin nå da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

http://www.smp.no/

 

Jepp:-)

Fant bilen tilsalgs på nettet, med samme bildene som min kamerat hadde brukt i sin annonse. Ringte og avtalte med sivilt politi ang kjøp, men noen timer før avtalt visning, hadde politiet oppdaget bilen i Volda.

Bilen blir levert i Bergen av politiet, da de kjører opp for å hente mannen, og kan ta bilen med samtidig:-) Kanon!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo gode nyheter :)

Bra det ordnet seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.