#1 Skrevet Februar 14, 2006 De er 6x14" et35 4/100... Var noe kjent med dem, men fant ikke noe merke...tenkte kanskje jeg skulle polere dem opp og ha til et old-skool-prosjekt en gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2006 Ser ut som originalfelger til gamle BMW 3-serie (E30 karosseri) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2006 Ja, funderte på det, men syntes det var så rart at de er pulverlakkerte gunmetal grey i senter...ser ut som det er originalt på dem, er også diamond cut kant med klarlakk på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2006 Fiat uno Turbo ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2006 Fiat uno Turbo ? Næh, de ser sånn ut: Jeg tipper det er uoriginale BMW-felger, og at det er derfor de er grå med blank kant, og uten noe merking av noe slag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 Ser jammen sånn ut ja...var nok den mørke fargen + kanten som lurte meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...