Anbefalte innlegg

Hvem forhandler "brede" lyktelister for A6/S6/C4?? Er det bare NBS som fører dette i Norge??

 

Ser mange andre firma har, men de har bare den korte typen, som ikke ligger over blinklysene.

 

Skulla hatt et sett med disse på S6'n min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp direkte fra SGI!

 

Det ville jeg gjort, og jeg har handla begge ganger gjennom NBS..

 

litt rimeligere og totalt sett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem forhandler "brede" lyktelister for A6/S6/C4?? Er det bare NBS som fører dette i Norge??

 

Ser mange andre firma har, men de har bare den korte typen, som ikke ligger over blinklysene.

 

Skulla hatt et sett med disse på S6'n min.

Ja jeg også har leita litt etter det. Synes de fleste som er til C4 ikke er no særlig. Gi lyd hvis du finner noen litt gromme da for da vil jeg også ha: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det slik at jeg handlet fra MDS. ferdig fraktet på døra for litt under 500-lappen. må da være greitt og billig det vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser en C4 ut med disse øyelokkene? Noen som har et bilde?

 

Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ser sånn ut med nevnte lister:

S6 Våler.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem forhandler "brede" lyktelister for A6/S6/C4?? Er det bare NBS som fører dette i Norge??

 

Ser mange andre firma har, men de har bare den korte typen, som ikke ligger over blinklysene.

 

Skulla hatt et sett med disse på S6'n min.

 

Monterte mine øyelokk i dag. De fikk jeg fra: http://autoshineshop.no/catalog/product_reviews.php?cPath=116_117_126&products_id=543&osCsid=b79638b28efd12ac2a7a32cd7d7700f8

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder da....?

Tar bilder av mine ¨øyelokk¨ i morra :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem forhandler "brede" lyktelister for A6/S6/C4?? Er det bare NBS som fører dette i Norge??

 

Ser mange andre firma har, men de har bare den korte typen, som ikke ligger over blinklysene.

 

Skulla hatt et sett med disse på S6'n min.

 

Her er bilde av de nye lyktelistene mine. Ble fornøyd med de.:):) Bilde før og etter:):)

 

DSCF0797.jpg

 

DSCF0839.jpg

 

 

DSCF0838.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ja...

 

Gleder meg til at mine kommer nå. da er det bare lakkering og montering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der ja...

 

Gleder meg til at mine kommer nå. da er det bare lakkering og montering.

 

Du burde prøvemontere de før du lakker..

Hvor bestillte du fra?? Er det samma type?? Så en som hadde noen mindre som begynner nede på lykte og går opp og ut mot bliklyset. Det var ikke noe særlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte fra MDS. Ut ifra bildene de hadde på sidene sine skal de se likedan ut som dine.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte fra MDS. Ut ifra bildene de hadde på sidene sine skal de se likedan ut som dine.

 

De var jo billige.. Det er en svensk side?? Må man betale noe toll da?? Jeg fikk til 100 først som jeg måtte returnere. Husk at lyktene ikke er like.. A6-en har kortere lykter.. :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er forskjellige lykter på 100/S4 og A6/S6.

 

Skrev det i kommentar-/bestillingsfeltet at det IKKE var for 100/S4, men det SKULLE være for A6/S6.

 

Klarer ikke svenskene å sende riktig så skal de få seg en telefon fra meg asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er forskjellige lykter på 100/S4 og A6/S6.

 

Skrev det i kommentar-/bestillingsfeltet at det IKKE var for 100/S4, men det SKULLE være for A6/S6.

 

Klarer ikke svenskene å sende riktig så skal de få seg en telefon fra meg asap.

 

 

Oki.da får du nok riktig skal du se.. Er jo typisk det.. Skulle ha mine til jeg lakka fangerene på bilen og tenkte jeg skulle ta alt sammen da.. Men de øyelokka var jo selfølgelig feil og da måtte jeg lakke de for seg.. Typisk...:( Betaler du bare 299 for de eller blir det noe mere toll (tull som de sier) Hehe..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.da får du nok riktig skal du se.. Er jo typisk det.. Skulle ha mine til jeg lakka fangerene på bilen og tenkte jeg skulle ta alt sammen da.. Men de øyelokka var jo selfølgelig feil og da måtte jeg lakke de for seg.. Typisk...:( Betaler du bare 299 for de eller blir det noe mere toll (tull som de sier) Hehe..:)

 

Betaler 299,- pluss 180,- i frakt+toll.

 

Dette er da i SEK (svenske kroner).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta meg en røyk/snus/godt/lyktespoiler handletur til helgen jeg da tenker jeg:) Greit å ta ett par fluer i en smekk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta meg en røyk/snus/godt/lyktespoiler handletur til helgen jeg da tenker jeg:) Greit å ta ett par fluer i en smekk: smil :

 

Hehe..:):) Det billigste det..:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.