#1 Skrevet Februar 14, 2006 Skal bestille bredere kant til mine bbs rs 15x7 Et25. Hva synst dere 2" kant eller 2.5? Er ikke sikker på om det er 1 eller 1.5" kant org.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2006 Hei.. Tror det er 1" brei kant som er standard.. Er det på mine værtfall.. Har du fått noen priser eller, har skikkelig lyst til å oppgradere mine også, finnes ikke noe råere enn breie BBS RS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2006 Hvor mye vil du jobbe med skjermene da? Gir jo: 7.5 ET 19 8 ET 12 8.5 ET 6 9 ET -1 med hhv 1.5, 2, 2.5 og 3 toms ytterring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2006 3" kant, MINIMUM 2,5" hvis du først skal bestille:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2006 Hvor mye vil du jobbe med skjermene da? Gir jo: 7.5 ET 19 8 ET 12 8.5 ET 6 9 ET -1 med hhv 1.5, 2, 2.5 og 3 toms ytterring Har vel ikke planlagt å valse inn noe mere enn innerkanten. kan eventuelt valse litt mer fremme. Skal på plast-bredding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 3" kant, MINIMUM 2,5" hvis du først skal bestille:) Gidder ikke å kjøpe 3" for da passer ikke dekka jeg har. Men tror jeg heller mot 2.5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2006 Hei.. Tror det er 1" brei kant som er standard.. Er det på mine værtfall.. Har du fått noen priser eller, har skikkelig lyst til å oppgradere mine også, finnes ikke noe råere enn breie BBS RS Søk på bbs rs på ebay.de der er det masse forskjellig. Her er feks et firma: http://stores.ebay.co.uk/Racing-Team-Hofmann-RTH_W0QQcolZ4QQdirZ1QQdptZ0QQftidZ2QQpZ2QQtZkm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2006 Har vel ikke planlagt å valse inn noe mere enn innerkanten. kan eventuelt valse litt mer fremme. Skal på plast-bredding. Da ville jeg ikke gått for mer enn maks 7,5-15, ev 8 bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2006 Tok å målte felgkanten min og om det er hele kanten som tellet har jeg 1.5" kant. Om det kun er den beine flata er det 1". Noen som vet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2006 Det er den rette flaten, dvs du har 1" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...