Bilder fra ACR sommertreff August 2005

Anbefalte innlegg

Bedre sent enn aldri??

BILDER fra ACR sommertreff August 2005!

Endelig har jeg surret meg til å legge ut bildene (hadde egentlig tenkt å la være, men nå har jeg funnet en grei plass å legge ut). Det er mange bilder, og noen av de gjør seg bedre i større oppløsning men det er begrenset kapasitet... Uansett, nyt de! (Beklager hvis noen vil ha reg-nr sladdet - orket ikke ta alle - skriv en mail om du vil ha det fjernet).

Sorry hvis det er litt dårlig kvalitet, men med nedskalering og "behandling" fra nettstedet blir det sånn. Gi lyd hvis noen ønsker enkelte bilder i bra kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se stemningen på bilder igjen fra et av de beste treffene jeg har vært på så langt!!! Greide dog å unngå linsa di på alle bildene, hehe. Håper du stiller til neste år også, med bil som funker opptimalt. Så spennende ut den lille gule ;) Stiller så lenge penga rekker jeg ihvertfall :D

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det blitt lagt opp til noen datoer for treff i "der oppe" i Mo i Rana i år??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det blitt lagt opp til noen datoer for treff i "der oppe" i Mo i Rana i år??

Vårtreffet: 9. - 11. juni

Høsttreffet: 25. - 27. august

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.