Lakkering av bremsecalipere

Anbefalte innlegg

Skal man være sikker bør de demonteres og glassblåses,og til slutt pulverlakkeres.Den lakken tåler ihvertfall varme godt.

Har faktisk brukt helt vanlig billakk på mine caliptere og det sitter godt enda .Viktig at man har vasket de godt eventuellt med aceton eller tynner.Ikke bruk White sprit eller rødsprit,inneholder litt fett de to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Volvo sin motorfarge rød for lenge siden på en bil jeg hadde den var veldig bra. Volvo B20 motorfarg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dette er litt offtopic, men har lenge vurdert å lakke calipterne på bilen min. Eneste er at jeg klarer ikke bestemme meg om det blir pent med røde caliptere på rød bil : bh ::confused:

Noen som har noen råd/meninger om dette ?

 

Bilen: a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dette er litt offtopic, men har lenge vurdert å lakke calipterne på bilen min. Eneste er at jeg klarer ikke bestemme meg om det blir pent med røde caliptere på rød bil : bh ::confused:

Noen som har noen råd/meninger om dette ?

 

Bilen: a3.jpg

 

 

Hva med å lakke i samme farge som klossene? kan jo bli stilig om du f.eks har greens stuff....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å lakke i samme farge som klossene? kan jo bli stilig om du f.eks har greens stuff....

 

Klossene er svart og blir svart : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

John Fredrik Hansen nevnte at du kunne bruke vanlig billakk på kalipperne dine, da er det ikke noe problem å få dem i bilens farge. På bilen din tror jeg det blir penest med lik rødfarge på kalipperne, som på bilen. Dersom du velger å ha de røde. Men jeg tror det kunne blitt bra om du lakka de om til sort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.