Hvem selger gateslicks til bra priser ??

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg et sett med 16 toms gateslicks som jeg skal bruke til sommern å lurer da på hvem som selger slike til en fornuftig pris!! Har ikke bestemt meg for noe merke enda......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal eg og.

Har høyrt rykte om Sharif til ca 1000kr /dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal eg og.

Har høyrt rykte om Sharif til ca 1000kr /dekk

det stemmer ganske bra ja;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe var ikke mye oppklarende den da............." Prisene på Toyo Proxes R888 er så lave at vi ikke tør sette de på trykk,men det er Norges billigste" : rolleyes Har utviklet en fobi mot å ringe Sharif etter å ha brukt sikkert 1000 kroner i ringetid på å høre alle "unnskyldningene" til gamle-far der nede.: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ikke ringer midt i rush tiden når alle skal ha dekk, så er de ikke så allers verst til å hjelpe enkelte ganger over tlf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig OT her, men driver sharif med postordre,dvs. sender mot forskudd e.l.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener de skulle ha 1250 pr dekk 225/45/17

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TOYO R888 er jerne norges billigste, men sikkert dårligst også, de tåler ufattelig lite varme....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jens Morten på Big-wheels har tatt inn gatesliks til gode priser.

Ring 92600673 el. 71685800

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jens Morten på Big-wheels har tatt inn gatesliks til gode priser.

Ring 92600673 el. 71685800

Big wheels hadde kun 205/45-16 i 16 tom å det blir for små dekk på S4.........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.wheelie.no Arti fyr som gir deg en bra pris. Trodde du hadde peiling på alt jeg Pål? Verdens mest ivrige "poster" på forumet, hehe

NB! Lite info på¨siden hans, men ring så får du nok et oppklarende svar.

Mvh Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne i oslo på fredag og sjekka ut prisene på værsting-gateslickset til yokohama.

3900,- â dekket i 235/40/18 på en dekksjappe på alnabru, ca 350m i luftlinje vest for heussman gokart senter (om det skulle si noen noe?).

sinnsyke priser på disse dekka. :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.wheelie.no Arti fyr som gir deg en bra pris. Trodde du hadde peiling på alt jeg Pål? Verdens mest ivrige "poster" på forumet, hehe

NB! Lite info på¨siden hans, men ring så får du nok et oppklarende svar.

Mvh Magnus

Hehe antyder du at jeg er en "postwhore" ;) ?? Neida,har fått tips om Wheelie ja men ikke fått makket meg til å ringt. Har gått til anskaffelse av noen flotte 16 tommere som skal få duge som "banefelger" når snøen forsvinner. Litt for råflott å slite ut 225/40 18 og 255/35 18 dekk : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne i oslo på fredag og sjekka ut prisene på værsting-gateslickset til yokohama.

3900,- â dekket i 235/40/18 på en dekksjappe på alnabru, ca 350m i luftlinje vest for heussman gokart senter (om det skulle si noen noe?).

sinnsyke priser på disse dekka. :S

Jo større dekk jo mer koster det. Derfor har jeg kjøpt et sett med billige 16 tommere som skal få duge ;) Men har du store bremser så har du ikke noe valg hvis du skal ha gateslicks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis fungerer sånne gatesliks på vei? :confused:

Slitestyrke. Og feste på våt asfalt? Eller med kalde dekk?

Er på jakt etter dekk som tåler både pendling til fra jobb, og litt frisk sattsing på vei og bane. : smil :

Lyst på gatesliks, men da blir det billigeste sort, da eg kjeører over 30 000km i året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.