Anbefalte innlegg

Vil bare informere om at jeg tror jeg har spart inn medlemskontigenten. Min passat 130TDI4Motion begyndte å fuske litt, for så å miste t-trykket helt. Etter gjennomlesning av dette exelente forum kom jeg frem til at det kunne være 2-3 ting. LMM gåen, Magnetventil eller Turbo....Ringte til VW-forhandler og forhørte meg "Du MÅ ha ny LMM eller ny Turbo om vi har flaks" hmmm. Jeg leste litt til. vaska LLM'n i rødsprit. Nå går bilen som vanlig igjen. 1200kr for ny LMM. 51 kr for røssprit..... Kontigenten spart - og litt til. Kan hende at jeg må bytte Magnetventil, men det var lærerikt å lese i gjennom forum. Dessuten føler jeg meg betrakelig tryggere om jeg må sette bilen på verksted. Da skal de jamen meg få prøve ut det meste før de bytter turbo.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.