#1 Skrevet Februar 15, 2006 Da er det på tide å annskaffe seg klubbvideo`n for 2005!! Etter som vi desverre ikke kan få opp en eske med disse må vi sette opp en fellesbestilling på dem som ønsker DVD`n Dette er noen som jeg synes at ett vært medlem av lokallaget burde ha! Jeg lager her en liste over dem som ønsker DVD`n for 2005. Så er du interessert i denne svarer du at du vil ha den i denne tråden her, så setter jeg navnet ditt på listen over dem som skal ha. Kommer da ettervært tilbake med hvordan vi skal ordne dette med betaling. . TThomaz . Morten Gudmundsen . Christian bjerga . Espen Haga . Johnny Andreassen . Ole andre Melingen . Trond Tysnes . espen andersen . Frode Hauso . Christian Skjerven . kim martinussen . Ørjan Helland . Tarjei Vårbakken . Ronny Sunde . Øystein Wilthil . Lars Lysebo . Gaute Augestad . Jan Tyssøy . Thomas Marshall . Petter Schrøder . Knut Skodvin . Ørjan Jakobsen . Robert Olsen Kobbeltvedt . Bjørn-Tore Træen . Ståle Breivik . Anders Nydal Haugen . Hilde Paulsen . Vidar Matre Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2006 bare å levere!!!!! kryss på listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2006 i`m in for sure 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2006 Ja takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 15, 2006 et stykk her ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2006 I`m in: klø : Må ha:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2006 jupp ej oxo skal ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2006 Denne må vi ha.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2006 Yes, denne må vi ha: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2006 Jeg vil ha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2006 Bare til å skrive meg på listen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2006 Jeg vill ha en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2006 må ha det, bare MÅ ha det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 15, 2006 klart en må ha det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 16, 2006 Listen er oppdatert med navn. Kommer til å la påmeldingsfristen for DVD`n bli til 1 Mars. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 16, 2006 Må jo se hva dere drev med i fjor.. Espen fått seg A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 16, 2006 Jepperi jepp Espen har fått seg en UTRLIG STRØKEN 2002 A6 1,8Turbo Quattro! Og du settes på listen mister. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 16, 2006 sett meg opp for en!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 16, 2006 jeg må ha.bare må ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 16, 2006 jeg må ha.bare må ha.. Du glemte å ta med meg thomas: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 16, 2006 Jeg må også ha et eksemplar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 16, 2006 Du glemte å ta med meg thomas: bråk : Du veit at jeg må ha alt skriftelig Lars! Jeg er en gamel mann veit du hahahaha! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 16, 2006 En for meg også takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 17, 2006 Må nok ha en eg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 17, 2006 Får vel skrive meg opp IGJEN jeg da....... Ser du meg nå da TThomaz?? : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...