Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av nye dekk og felger på S6'n til sommeren og lurer litt på hvor jeg bør kjøpe. Har fått tilbud på RS4-felger med noen veldig bra Nokian sommerdekk 235/40-18 til ca 14.ooo,-.

Har litt lyst på ®S8-felger kanskje eller RS6-felger.

Hva anbefaler dere?

Hvor bør jeg kjøpe?

Er også åpen for flere forslag når det gjelder felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen photoshoppere bruke det bildet av bilen til Christian og legge på diverse felger slik at jeg får se?? Min og Christian sin er veldig like faktisk.

både nye å gamle RS4.

RS6 + ®S8.

Evt. andre forslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja spesielt bilen du fant var veldig fin;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er uber, helt ny TSW felg

TSW-Rocket5-HB.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe salg nå da eller? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg rett pris for bilen selger jeg, men i mellomtiden kan vi jo prøve å gjøre det vi kan med den for at den skal i det minste holde seg litt i verdi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg krangla med photoshoppen!! ble ikke helt bra den fremste felgen men!!!

photoshop copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6, RS4 og Bolero.. Det er blant de fineste felgene man kan sette på en C4 syns nå jeg.. Ellers er det jo utrolig fett med de Hallvar nevner oppe her da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6, RS4 og Bolero.. Det er blant de fineste felgene man kan sette på en C4 syns nå jeg.. Ellers er det jo utrolig fett med de Hallvar nevner oppe her da!

Bolero, bolero, bolero, bolero og Bolero!!!!!!!!!!!!!!!! RS6, RS4, A8........ blir jo bare yalla på en så gammel bil. Men det er jo mange som foretrekker utseende på felgene i steden for helheten. Så hvis du er i siste kategorien, er det jo mye enklere..........

S6 sedan med Bolero: http://www.fireringar.com/AudiS6.htm Den fineste bilen jeg vet om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er uber, helt ny TSW felg

Ooooohh...denne var jo bare helt riktig, akkurat hva jeg skulle hatt på min(når jeg blir rik)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolero, bolero, bolero, bolero og Bolero!!!!!!!!!!!!!!!! RS6, RS4, A8........ blir jo bare yalla på en så gammel bil.

Jalla? Javel.. ? Er nok av sistnevnte ja, og syns mine 18" RS4 passer godt på C4 karosseriet

main_1891641299432edbda14bb6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100% enig med Heine her....BOLERO;BOLERO,BOLERO,BOLERO og ikke minst BOLERO:)

S6 sedanen:tilber:

Derfor kjøpte jeg bolero til min s2:) fornøyd med utsende....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100% enig med Heine her....BOLERO;BOLERO,BOLERO,BOLERO og ikke minst BOLERO:)

S6 sedanen:tilber:

Derfor kjøpte jeg bolero til min s2:) fornøyd med utsende....

S2 sedan skal ha AVUS, AVUS, AVUS, AVUS!!!!: bråk ::P :p :P

Nå får det være bra :P JEG mener at man skal sko bilen med de felgene man selv synes kler bilen.. SÅ DET!!:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolero var jo grisepene. Får man tak i disse i 18/19? Dyre felger?

Redigerte litt på Heine sin gammelbil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde S2 sedanen herifra får seg 18 toms Avus til våren :) tror det blir fint!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får det være bra :P JEG mener at man skal sko bilen med de felgene man selv synes kler bilen.. SÅ DET!!:nana:

Drømmen min var Bolero i 17" og Avus i 18". Fekk tak i den nye typen S8 Avus, men de ble litt for kantete. Hadde jeg fått tak i de gammle 18" S8 Avus felgene hadde det helt klart vert første valget på S6'en. Men S6 sedan med 17" bolero var drømmen min fra 1995 og frem til i dag. Angrer sinnnnnnsykt på at jeg solgte den bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolero var jo grisepene. Får man tak i disse i 18/19? Dyre felger?

Redigerte litt på Heine sin gammelbil..

Nå begynte jeg nesten å grine.... Er noe av det tøffeste jeg har sett. Så vidt meg bekjendt, kommer de ikke i større enn 17", men jeg er ikke sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.