Anbefalte innlegg

Jalla? Javel.. ? Er nok av sistnevnte ja, og syns mine 18" RS4 passer godt på C4 karosseriet

main_1891641299432edbda14bb6.jpg

Synest bilen din er både kul og fin jeg, men når det kommer til felger på C4, er jeg vell kanskje ikke helt god. =)

Hadde ikke blitt RS4, RS6 eller A8 felger på min C4 hvis jeg hadde vert smart nok til å beholde den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært utrolig kjedelig uten mangfold da Heine! ;) Er helt enig Bolero er felg nr. 1 til C4 ( og skulle gjerne hatt tak på noen sånne selv jeg )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den røde S2 sedanen herifra får seg 18 toms Avus til våren :) tror det blir fint!!!!

Du kan å legge ut bilder du ja Pål?:P regner med de er 10 min fra forumet når han har fått felgene på bilen ;) Hadde ikke dere en grønn S2 sedan i Ålesund og? eller var det molde? har ikke bilde på denne maskina, men kan skaffe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder av s2 sedan med avus Hallvar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de orginale til S2en eller de nyere som er større en 16? du har et sett me avus du ;) hehe.. dæmm sto no på på træffe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få rotert litt i hjærne suppa........: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan å legge ut bilder du ja Pål?:P regner med de er 10 min fra forumet når han har fått felgene på bilen ;) Hadde ikke dere en grønn S2 sedan i Ålesund og? eller var det molde? har ikke bilde på denne maskina, men kan skaffe...
Han må da få felgene først hehe ;) Her er en rød,en sølv og en grønn met S2 sedan her i området. ALLE 3 er orginale......ikke ombygde 80`er

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nyere type S4 felger..

Vet at det ikke er så lett å photoshoppe inn felger på bil, men de fleste hjul blir jo tøffe når de photoshoppes i 22-23 tom på en Audi S6... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polerte dodge viper felger.. 6bolts :P

Dodge viper fælgs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Designet er veldig likt, og jeg for min del synes de gamle 18" A8 felgene passer adskillig bedre enn 17" Bolero :rolleye:

1992%20Audi%20S4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 20" RH NAJ.. disse kunne jeg godt tenke meg på min iallefall..

attachment.php?attachmentid=19851&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er uber, helt ny TSW felg

Steike den var fetttttttttt! Kan ikke noen modde denne på bilen så jeg får sett hvordan den ser ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bolero er vel KUN 8x17" og er 3500 pr felg hos Møller..

Ellers er jo Tord inne på en MEGET pen OEM felg for

såpestykke biler : ja :

0005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns dette ser nydelig ut......

men det er kanskje mer vinterfelg :nana:

nydeli s4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der var MAX 21" : smil ::rolleye:

Jeg tror nærmere 24, felgen er jo like stort som hele hjulet bør være jo... : smil : Men tøft er det!

Tror det er litt for mye konservatisme blant utsagnene her, det er jo lov å tenke selv og velge en annen felg enn RS4, RS6, A8, Bolero på bilen sin selv om den er noen år gammel. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er litt for mye konservatisme blant utsagnene her, det er jo lov å tenke selv og velge en annen felg enn RS4, RS6, A8, Bolero på bilen sin selv om den er noen år gammel. ;)

Den 18" A8 felgen som Tord hadde på S6'en sin er kul synest jeg. Den er jo fra 95, og ikke noe alle har. Synest du det er kult med felger fra 2000-2006 på en bil fra 92-95?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 18" A8 felgen som Tord hadde på S6'en sin er kul synest jeg. Den er jo fra 95, og ikke noe alle har. Synest du det er kult med felger fra 2000-2006 på en bil fra 92-95?

Kan ikke akkurat si at jeg ser den store skaden med det men.. : rolleyes

Så hvis man har en '94 mod, må man ha felger produsert i 1994?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes mange forslag her ser bra ut og synes heller ikke det er noe problem å sette "nye" felger på gamle biler. Finnes jo også mange felgdesign som fortsatt lages som har vært like eller nesten like i 10-15 år, så skulle ikke være noe probem å finne noe som er kult.

Dessuten, hvis et felgdesign kun fås opp t.o.m 17 tom, så kan man jo nesten glemme å få den bilen spesielt grom, 45 profil er ikke særlig lavt lenger (mener nå jeg) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig å se så mange felger på bilen min, men jeg liker litt mer gummi enn 2 runder med el-tape Hallvar:) Viper felgene var kul på bilen.

Orginalfelgene her ble lakkert mørk grå vag farge forrige høst og brukes nå til vinterfelger, den jobben gjør de bra.

S4__SPE2.jpg

Litt mørkt bilde men var alt jeg hadde no

skraattsidenveldigren.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at jeg ser den store skaden med det men.. : rolleyes

Så hvis man har en '94 mod, må man ha felger produsert i 1994?

Selfølgelig ikke, har du en S4 94 modell, kan du bruke felger i perioden 91-94 eller Bolero frem til 97, for de fikk du jo også til S4'en. Jeg er jo ikke helt firkanta da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig ikke, har du en S4 94 modell, kan du bruke felger i perioden 91-94 eller Bolero frem til 97, for de fikk du jo også til S4'en. Jeg er jo ikke helt firkanta da!

Skal du prøve å få "reglene" her inn i lovverket, eller kan folk fortsatt sette på de felgene de liker selv? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du prøve å få "reglene" her inn i lovverket, eller kan folk fortsatt sette på de felgene de liker selv? : smil :

Tror du det er mulig å få til da? I såfal skal det kun gjelde Audi, hva du har på Toyota, Folkevogn, og BMW er ett fett for meg. Der kan du kjøre med Mercedes felger om du vil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Back to topic kanskje???

Kan noen være så snill og photoshoppe disse felgene på bilen under??

Helst i 18" eller 19"

rett_paa_siden_Medium.jpg

Felger:

Nuvolari.jpg

A8-S8_felg.jpg

TSW_Pace.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du det er mulig å få til da? I såfal skal det kun gjelde Audi, hva du har på Toyota, Folkevogn, og BMW er ett fett for meg. Der kan du kjøre med Mercedes felger om du vil!

OT, men hvis jeg setter Merce felger på en Audi, så er jeg slem gutt som burde tvinges til å velge Audi replica felger isteden som alle andre? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.